Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 3500 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Limburg
Plaats: Horst
Postcode: 5961PV

Ben jij iemand die goed kan luisteren? Zet jij informatie snel om in actie? In deze functie als account medewerker krijg jij dagelijks verschillende aanvragen binnen. Deze moeten zo snel mogelijk worden doorgezet en worden verwerkt in het systeem. In dit bedrijf is snelheid en zorgvuldigheid zeer belangrijk. Herkenbaar voor jou? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou

  • Direct op contract bij de opdrachtgever!
  • Salaris tussen de€2.500 en €3.500 bruto per maand
  • Verantwoordelijke functie met veel zelfstandigheid
  • 32-40 uur per week werken
  • Inwerken op kantoor, daarna thuiswerken mogelijk
  • Werken bij een groeiend bedrijf

wie ben jij

Jij overziet werkzaamheden en weet snel structuur aan te brengen. Bij het zien van een volle inbox weet jij hoe je de rust moet bewaren en ga je direct aan de slag. Je bent een teamplayer en werkt graag omringd door collega’s. Je hebt affiniteit met commercie en kan daarnaast goed onderhandelen met klanten voor prijsafspraken. Je hebt MBO werk-en denkniveau en ervaring met planningswerkzaamheden is een pré.

  • MBO werk- en denkniveau
  • je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift
  • je bent een echte eamplayer
  • je hebt affiniteit met commercie en planning is een pré
  • je bent bereid om samen met je collega’s, conform rooster, tussen 6.00 en 18.00 te werken van maandag t/m vrijdag.

wat ga je doen

Bij binnenkomst in de ochtend check je, met een kop koffie in de hand, bij je collega accountmedewerkers van de vroege dienst of er bijzonderheden zijn voorgevallen in jouw klanten- en vervoerdersportefeuille. Je gaat van start met het verwerken van binnengekomen mutaties in het planningsprogramma Mobiliteitsmanager. Door een aantal afmeldingen kan een route voor het leerlingenvervoer geoptimaliseerd worden en hiermee ga je aan de slag. Je verwerkt de wijziging in het systeem en zorgt ervoor dat alle betrokkenen, waaronder de ouders en de externe vervoerder, geïnformeerd worden.

Tijdens de lunchwandeling haal je een frisse neus met een aantal collega’s. Na de pauze staat een overleg met de Accountmanager gepland. Samen bespreek je hoe het Groepsvervoer van een zorginstelling verbeterd kan worden. Jij bent degene die contact heeft gehad met de begeleiders van de cliënten en hebt vanuit die gesprekken ideeën over het verbeterproces. Aan het einde van de middag verwerk je nog een aantal telefoontjes en maakt alvast een begin aan de maandelijkse facturatie voor jouw klanten. Voor je het weet zit je werkdag erop en ga je met een voldaan gevoel naar huis.

waar ga je werken

Je komt te werken voor een grote naam in de wereld van vervoer. Dagelijks komen er duizenden aanvragen binnen en werken collega’s hard voor de beste service. De sfeer onderling is laagdrempelig en gemoedelijk.

  • Grote naam in de wereld van vervoer
  • Gemoedelijke en collegiale sfeer
  • Na inwerkperiode ook thuiswerken mogelijk

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Heb je vragen? Neem dan contact op met Véronique Hermans (06 23 15 01 76) of via: commercieel.zuidoost@nl.randstad.com

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.