Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 20.3 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Zuid-Holland
Plaats: ‘S-GRAVENHAGE
Postcode: 2511DP

Administratieve ervaring? Thuis in bezwaarprocedures? En toe aan een nieuwe uitdaging?

Dienst Justis is op zoek naar een senior administratief medewerker op het werkproces naamswijzigingen. Ben jij de komende 6 maanden beschikbaar? Lees dan snel verder.

wat bieden wij jou

  • bruto uurloon tussen de€ 20,30 en € 26,38
  • opdracht van 6 maanden met eventuele verlenging
  • 32 tot 36 uur per week, jij kiest
  • reiskosten met het OV 100% vergoed
  • bijdragen aan een veilig en eerlijk Nederland
  • pensioen, vakantiegeldén eindejaarsuitkering

wie ben jij

In jouw rol dien je te beschikken over aantoonbare deskundigheid en ervaring op het gevraagde rechtsgebied
(bestuursrecht). Jouw schrijfvaardigheid is daarnaast zeer goed en bij voorkeur heb je kennis en/of ervaring met het voeren van bezwaarprocedures. Je voert zelfstandig de regie over de te behandelen dossiers. Je bent daarnaast in staat om in korte tijd de binnengekomen informatie adequaat te beoordelen en te analyseren. In jouw werk laat je blijken inzicht te hebben in juridische samenhangen en op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving.

  • HBO-diploma of minimaal een HBO-propedeuse met aantoonbare ervaring;
  • ervaring in het toetsen van beslissingen en feedback te geven aan
  • collega’s;
  • ervaring met het werken in een politiek- bestuurlijke omgeving.

wat ga je doen

Jouw officiële functietitel wordt senior medewerker Behandelen en Ontwikkelen. In jouw rol behandel je aanvragen en bezwaarschriften binnen het werkproces Naamswijziging. Indien de informatie niet volledig is, verkrijg je de aanvullende informatie tijdens hoorzittingen. Hierin draag je de rol van voorzitter of secretaris. Je beoordeelt en analyseert informatie en op basis hiervan stel je een beslissing op.

Tevens denk je mee over mogelijke oplossingen in een dossier en past de wet en beleid helder toe. Je zult regelmatig in contact staan met ketenpartners en beantwoordt schriftelijk of telefonisch vragen van burgers/ketenpartners die bestemd zijn voor het cluster. Je houdt de voorgang in de gaten en draagt zorg voor de kwaliteit.

waar ga je werken

Justis is de screeningsautoriteit van het ministerie van Justitie en Veiligheid op het gebied van integriteit. Justis werkt aan een veiliger en rechtvaardiger samenleving door het screenen van personen en organisaties. Dat betekent dat Justis relevante informatie analyseert en beoordeelt met als doel inzicht krijgen in (de betrouwbaarheid van) personen en organisaties om risico´s voor de samenleving te verminderen. Op basis van oordeelsvorming geeft Justis verklaringen, vergunningen, adviezen en risicomeldingen af, zoals de Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en het Bibob-advies. Justis weet dus wat er leeft in de samenleving en welke rol screenen daarbij speelt. Justisinvesteert veel in het vak screenen en in opleiding en begeleiding van de medewerkers.

Het team V&T bestaat momenteel uit ongeveer 55 medewerkers en voert verschillende werkprocessen uit. Het team is verdeeld in drie clusters.

sollicitatie

Heb jij interesse in de vacature? Wees er snel bij en solliciteer direct! Graag ontvangen wij ook een motivatiebrief bij jouw sollicitatie.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Trefwoorden: