Klik hier voor meer Informatie
Salaris: 3039 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Limburg
Plaats: HEERLEN
Postcode: 6411HD
Wie zorgt dat pensioenen goed geregeld zijn, ook wanneer het nieuwe pensioenstelsel zorgt voor veel verandering? Dat ben jij! We zoeken namelijk diverse medewerkers Pensioenuitvoering. In deze rol zorg je dat het pensioen van een deelnemer op de juiste wijze wordt vastgelegd en dat de communicatie duidelijk is. Je maakt samen met je team het verschil op momenten die ertoe doen door persoonlijk contact. Aan het einde van de dag sluit je tevreden af als je een deelnemer kon helpen door meer duidelijkheid te geven over zijn of haar pensioen.
Met de komst van het nieuwe pensioenstelsel staat er een hoop te gebeuren en met jouw kennis en kunde maak jij dagelijks het verschil. We zoeken aanpakkers die kunnen samenwerken en die graag willen bijleren, want de pensioensector is dynamisch.
wat bieden wij jou
- Parkeren op locatie
- Een informele werksfeer
- Na 750 uur op contract bij AZL
- Opleidingsmogelijkheden
wie ben jij
In de rol van medewerker pensioenuitvoering zoek je de samenwerking met andere afdelingen bij AZL op. Je bent in staat om zelfstandig te plannen, prioriteiten te bepalen en overzicht te houden op jouw werkzaamheden. Je vindt het fijn om onderdeel uit te maken van een dynamische afdeling en staat open voor nieuwe ontwikkelingen op het gebied van dienstverlening. Accuraat werken, initiatief nemen en tijdig afstemmen met anderen zijn aspecten in het werk die jij vanzelfsprekend vindt. Je hoeft geen ervaring te hebben in pensioenen. Je collega’s helpen je namelijk graag en je krijgt de tijd om vertrouwd te raken met het onderwerp.
- Een afgeronde hbo-opleiding of mbo4 in combinatie met aantoonbare relevante administratieve werkervaring.
- Administratie zorgvuldig verwerken is jouw tweede natuur.
- Je kunt goed overweg met Word en Excel.
- Je bent communicatief vaardig per mail en/of aan de telefoon.
- Je denkt graag na over verbeteringen in je werkzaamheden.
wat ga je doen
Als medewerker Pensioenuitvoering bij AZL ben je dagelijks bezig met zinvol werk. Met je scherpe blik en je gevoel voor detail zet je jouw (pensioen)kennis in om reguliere administratieve werkzaamheden uit te voeren. Je regelt bijvoorbeeld de ingang van een pensioen voor iemand, een waardeoverdracht of je voert een echtscheidingsmutatie door. In specifieke gevallen mail of bel je met die deelnemer. Dat alles moet natuurlijk accuraat gebeuren. Daarnaast zorg je voor het beantwoorden van vragen van deelnemers of collega’s binnen de afgesproken termijnen.
waar ga je werken
Bij AZL werken ruim vijfhonderd medewerkers. Mensen die betrokken zijn bij de pensioenfondsen en deelnemers waar zij voor werken. Tijdens je introductieperiode ga je aan de hand van een inwerktraject kennis maken met alle facetten van AZL. Ben je eenmaal in dienst dan zul je merken dat een informele en open sfeer kenmerkend is voor AZL. Je loopt net zo gemakkelijk binnen bij je leidinggevende als bij collega’s.
Je krijgt veel ruimte en vrijheid hebt voor het zelfstandig vormgeven van deze functie. Verder ontvang je een vaste eindejaarsuitkering van 7,0 %, 26 verlofdagen en 16 ATV dagen, flexibele werktijden en de mogelijkheid om vanuit thuis te werken. Je hebt ook de mogelijkheid om arbeidsvoorwaarden te ruilen: meer werken of juist meer verlofuren? Dat kan. Daarnaast komt je terecht in een informele organisatie met korte lijnen. Jouw standplaats wordt Heerlen, maar je hoeft niet altijd op kantoor te zijn, een goede balans tussen op kantoor en vanuit huis werken vinden we belangrijk.
sollicitatie
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.