Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 4400 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Noord-Holland
Plaats: BUSSUM
Postcode: 1401AG

Voor dé boekhouder in Bussum zijn wij op zoek naar een ervaren assistent-accountant om het team te versterken. Het gaat om een functie voor 32 tot 40 uur per week.

Je komt te werken in een hecht, informeel team van 7 personen. Je kunt zowel op kantoor als thuis werken.

Randstad verzorgt alleen de werving van deze vacature, je komt direct in dienst bij de opdrachtgever.

wat bieden wij jou

  • Salaris tussen de€ 3.400 en € 4.400 per maand
  • 32 – 40 uur per week
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever
  • In Bussum
  • Informele en groeiende organisatie
  • Uitdagende en afwisselende functie

wie ben jij

Als assistent-accountant beschik jij over een goed cijfermatig inzicht. Jij krijgt energie van het uitvoeren van diverse financiële werkzaamheden. Daarnaast ben je kwaliteit en prestatiegericht. Je kunt goed schakelen en communiceren op verschillende niveaus. Voor deze functie zijn wij op zoek naar iemand die accuraat te werk gaat en stressbestendig is. Je kunt zowel alleen als in teamverband goed werken.

Daarnaast zijn wij op zoek naar iemand die beschikt over de volgende kennis en capaciteiten:

  • Jij hebt een aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie
  • Jij hebt een opleiding in financiële richting afgerond
  • Jij hebt goede kennis van Windows en MS Office
  • Kennis van Unit4 Accounting, Audition, multivers en Business Suite is een pré
  • Jij bent bekend met loon- en salarisadministratie
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift

wat ga je doen

Je takenpakket bestaat voornamelijk uit het coördineren en controleren van de financiële administratie. Hieronder valt ook de loon- en salarisadministratie. Daarnaast houd je je bezig met het samenstellen van jaarrekeningen en aangiften. Je verricht ondersteunende werkzaamheden waar nodig voor de advisering aan de klant.

  • Het samenstellen van jaarrekeningen en aangiften
  • Het coördineren en controleren van de financiële administratie (waaronder loon- en salarisadministratie)
  • Het opstellen van belastingaangiften
  • Administratief bijstaan van de klant
  • Schriftelijk en telefonisch contact onderhouden met de klant
  • Uitvoeren van diverse ondersteunende werkzaamheden voor de klant

waar ga je werken

Je komt te werken in een team van ongeveer 7 personen. Binnen het team zijn zaken als ambitie en de wil om te leren belangrijk! De organisatie is snelgroeiend en er hangt een informele sfeer. Het wordt gewaardeerd als je meedenkt aan zaken en eventuele verbeterpunten signaleert.

  • 26 vakantiedagen per jaar (op basis van 40 uur per week)
  • Pensioenregeling op basis van beschikbare premie
  • Hybride werken mogelijk: zowel thuis als op kantoor

sollicitatie

Heb je interesse in deze uitdagende baan? Reageer dan via de button en voeg een recent CV en korte motivatie toe aan jouw sollicitatie.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Trefwoorden: