Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 16.51 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Gelderland
Plaats: APELDOORN
Postcode: 7333NP

Wij zoeken voor de afdeling Schaderegeling Particulieren 2 collega’s claimbehandeling. Zij zullen zich bezighouden met de verwerking van (minder complexe) particuliere schades. Het gaat om het product Verkeer. Je bent flexibel om (in de toekomst) eventueel ingezet te kunnen worden op andere/meerdere producten.

wat bieden wij jou

  • € 16,51 bruto per uur;
  • Kantoor in Apeldoorn;
  • Een werkweek van maximaal 34 uur;
  • Jezelf ontwikkelen via Randstad;
  • Gezellig team!

wie ben jij

Wij zien een toename van de complexiteit in claimbehandeling. Ook digitalisering van het schadeproces speelt een steeds grotere rol in ons werk: werken met andere systemen, toepassingen van apps. De komende jaren gaan wij met elkaar op weg naar invulling van ons medewerkersprofiel waar onder andere regie nemen, vakmanschap, digitale skills, ontwikkelgerichtheid en flexibiliteit sleutelwoorden zijn.

  • Je hebt aantoonbaar HBO werk/denk niveau. Heb je geen HBO-diploma? Dan toetsen we je werk/denk niveau met een assessment
  • Je bent in het bezit van WFT Particulier (Basis + Schade). Heb je deze nog niet? geen probleem, je mag ze binnen 6 maanden halen!
  • Je hebt kennis van het systeem SKC
  • Je geeft feedback en kunt dit ook ontvangen

wat ga je doen

Je gaat aan de slag met de taken van die dag, dossiers behandelen. Nieuwe schademeldingen, poststukken behandelen, expertiserapporten beoordelen en schade uitkeren, agenda’s nabellen.
Daarbij zal je telefoonnotities behandelen van dossiers en ben je bezig met het uitbellen naar verzekeraars/getuigen.

  • In deze functie neem je besluiten over dekking, aansprakelijkheid en betalingen.
  • Je toetst de schadeclaims op overeenstemming met polis(voorwaarden) en houdt hierbij rekening met het belang van de relatie en mogelijke (juridische) consequenties bij afwijzing van een schadeclaim. Je neemt (indien van toepassing) maatregelen om de
  • Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met o.a. verzekerden, tegenpartijen, tussenpersonen, experts en andere verzekeraars.
  • Je verricht bijbehorende werkzaamheden zoals het beoordelen en controleren van de hoogte van schadeclaims, controleert op fraude en signaleert klachten.
  • Je handelt zelfstandig (aan)vragen, je herkent klachten of verzoeken van klanten of instanties, die buiten standaardoplossingen vallen en zet deze door naar de afdeling klachten.
  • Je onderhoudt intern contact binnen en soms buiten de afdeling om te informeren, af te stemmen en om processen te optimaliseren.

waar ga je werken

Wij werken vanuit klantreizen; Mobiliteit, Woon, AVP, en Reis. Daarnaast hebben we de teams regres, klachtenén expertise deze werken voor alle klantreizen. ​Met onze kennis en ervaring voegen wij waarde toe op de momenten die er echt toe doen.​ We bedienen de merken Centraal Beheer, Interpolis en FBTO.

Het team bestaat momenteel uit 32 collega’s.

  • Reiskostenvergoeding tussen de 11KM en 50KM.

sollicitatie

Wat gebeurt er na jouw sollicitatie?
– Gesprek met onze recruiters;
– Het schrijven van een motivatiebrief;
– Eventueel het maken van een HBO-assessment;
– Sollicitatiegesprek bij en met Achmea;
– Screening doorlopen;
– Starten!

Zie je jezelf al bij Achmea werken? Reageer dan nu, we starten de procedure graag voor je op!

Note: applicants are required to speak Dutch fluently.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Trefwoorden: