Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 3300 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Limburg
Plaats: Sittard
Postcode: 6135KV

Voor een gezellig en maatschappelijk verantwoord bedrijf in Sittard zoek ik een getalenteerde Commercieel Medewerker Binnendienst om het team te versterken. Als essentieel lid van het bedrijf ben jij niet alleen het eerste aanspreekpunt voor de gewaardeerde klanten, maar ook de motor achter een vlekkeloze interne operatie. Meer weten? Lees snel verder!

wat bieden wij jou

  • Salaris tussen de€2.500 en €3.300 bruto per maand
  • Direct op contract bij de opdrachtgever
  • Werken op sfeervol kantoor in Sittard!
  • Een commerciële functie met veel klantcontact!
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling!
  • Een gezellige teamsfeer!

wie ben jij

Jij bent proactief en hebt absoluut geen belangst. Je vindt het leuk om klanten en offertes na te bellen. Je bent iemand die uit zichzelf aan de slag gaat. Je collega’s kun op je bouwen en je vertrouwen. Je bent een spin in het web en schakelt makkelijk van de ene naar de andere taak.

  • Ervaring in een product technische rol en/of een Bachelor diploma in een technische richting
  • Een echte teamspeler
  • Communicatief sterk en servicegericht
  • Technische materiaalkennis van kunststof is een pré
  • Systeemkennis

wat ga je doen

Als de stem aan de andere kant van de lijn ben jij het vriendelijke gezicht van ons bedrijf. Als Commercieel Medewerker Binnendienst luister, adviseer, en zorg je voor een soepele afhandeling van vragen en verzoeken. Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben je ook de schakel tussen klantwensen en de realisatie ervan. Het opstellen en verwerken van offertes, evenals het coördineren van orderafhandeling, behoren tot jouw dagelijkse werkzaamheden. Efficiënt beheer van inkomende en uitgaande post, pakketten en documentatie is jouw verantwoordelijkheid als Commercieel Medewerker Binnendienst.

Als Commercieel Medewerker Binnendienst onderhoud je nauw contact met leveranciers, essentieel voor een succesvolle samenwerking en het behalen van onze doelstellingen. Jouw organisatietalent zorgt voor een geoliede machine, van agendabeheer tot het bijhouden van documentatie. Samenwerking met buitendiensten is de sleutel tot succes. Als laatste zorg jij voor vlotte communicatie omtrent orders, offertes en klantgesprekken.

  • Telefonische Oproepen Verwerken
  • Offerteverwerking en Orderafhandeling
  • Beheer van de Post
  • Algemene Administratie en Ondersteuning
  • Coördinatie met Buitendiensten
  • Contact met Leveranciers

waar ga je werken

Je komt te werken in een maatschappelijk verantwoorde omgeving. Samen met je collega’s zorg je voor een optimale klantbeleving en zet je dagelijks je beste beentje voor om de klant tevreden te houden.

  • Pensioenopbouw en ongevallenverzekering
  • 25 vakantiedagen
  • WIA aanvullingsverzekering
  • Flexibele werktijden tussen 07.45u en 18.00u
  • Mobiel + Laptop
  • Wekelijks gezonde snacks
  • Een gezellige teamsfeer waarin jouw input wordt gewaardeerd.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Heb je vragen of wil je meer info? Neem dan contact op met Evelien de Bock via evelien.de.bock@nl.randstad.com of 06 51 91 90 59.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.