Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 3600 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Gelderland
Plaats: WIJCHEN
Postcode: 6604LD

Ben jij de commerciële topper die we zoeken? Ben je communicatief sterk, spreek je vloeiend Engels en Frans? Weet jij elke dag het beste uit jezelf te halen?

Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou

  • €2.800,- – €3.600,- a.d.h.v. jouw ervaring
  • informele werksfeer
  • direct in dienst bij de organisatie
  • dynamische functie
  • kantoor gevestigd in Wijchen
  • ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling

wie ben jij

Het telefonisch verkopen en adviseren zit jouw in het bloed. Je bent een winnaar, je durft om een order te vragen en wil scoren! Je probeert ten alle tijden het best mogelijke resultaat na te streven. Je bent een echte
teamplayer, zowel binnen je eigen afdeling als ook in samenwerking met collega’s van andere
afdelingen, en neemt je verantwoording. Verder:

  • Je hebt een MBO diploma commerciële richting;
  • Kennis van Microsoft Windows en Office is een vereiste;
  • Je bent commercieel ingesteld;
  •  Je bent vlot in Nederlands en Engels. Frans in een pré;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een commerciële binnendienst functie.

wat ga je doen

Als Senior Commercieel Medewerker ben je verantwoordelijk voor je eigen vaste groep klanten. Je staat Belgische klanten te woord. Samen met de accountmanagers bewaak je de marge en omzet van jouw klantengroep. In overleg met management ga je, ter ondersteuning van accountmanager, mee op klantbezoek. Je zoekt voor de afnemers de beste oplossingen voor vraagstukken in overleg met onze leveranciers. Je werkt
efficiënt en bent kostenbewust bezig. Verder ben je verantwoordelijk voor:

  • Marge en omzetbewaking: Samen met de accountmanagers zorg je ervoor dat de marges en omzet van jouw klantengroep worden bewaakt en waar mogelijk verbeterd;
  • Klantbezoeken: In overleg met het management ga je soms mee op klantbezoeken ter ondersteuning van de accountmanager. Dit kan helpen om een sterke relatie met de klant op te bouwen en hun behoeften beter te begrijpen;
  • Oplossingsgericht: Je zoekt altijd naar de beste oplossingen voor de vragen en problemen van je klanten, in samenwerking met leveranciers. Dit vereist creativiteit en een proactieve houding;
  • Efficiëntie en kostenbewustzijn: Je werkt efficiënt en hebt oog voor kostenbeheersing. Dit draagt bij aan de winstgevendheid van het bedrijf.

waar ga je werken

De organisatie biedt print- en creatieve oplossingen aan meer dan 30.000 klanten van Europa. Het assortiment bestaat uit allerlei soorten papier. Ze bieden voor elke organisatie een passend product. Het kantoor zit gevestigd in Wijchen. Er heerst een informele werksfeer en er is ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

sollicitatie

Ben jij de Customer Success Manager die ik zoek? Solliciteer dan direct!
Heb je vragen of wil je meer info? Neem dan contact op met Véronique Hermans via veronique.hermans@nl.randstad.com of 06 23 15 01 76.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.