Klik hier voor meer Informatie
Salaris: 18.65 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Utrecht
Plaats: UTRECHT
Postcode: 3532AD
Wij zijn per direct op zoek naar een fulltime klantenservice medewerker die ons team bij JDE komt versterken! Het team wordt deels nieuw opgezet. Je komt te werken in een team dat op dagelijkse basis alle ingrediënten stromen richting onze klanten initieert en bijstuurt waar nodig. We zijn op zoek naar een topper die het team voor wat langere tijd komt ondersteunen.
Aarzel dan niet en reageer snel!
wat bieden wij jou
- € 18,65 per uur + 4,6% ADV-toeslag
- Customer Experience Specialist
- Veel aandacht voor persoonlijke groei
- Een gezellig, enthousiast en collegiaal team
- Wisseling tussen thuis werken en op kantoor werken
- Fulltime
wie ben jij
Voor deze functie van customer service medewerker zoeken wij gedreven kandidaten die goed kunnen werken in een omgeving met een hoge werkdruk. Iemand die niet bang is om de telefoon op te pakken en in staat om een moeilijk klantengesprek goed te voeren. Iemand die tegelijkertijd nauwkeurig is met het invoeren van gegevens en het opvolging geven aan uitgezette taken. Iemand die in oplossingen denkt om processen slimmer in te richten voor jou en je collega’s.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden (NL), zowel mondeling als schriftelijk;
- 1-3 jaar klantenservice ervaring;
- Overtuigingskracht, empathisch en geduldig om uitdagende situaties aan te gaan;
- Analytisch denkvermogen om zakelijke klantgegevens te begrijpen en te interpreteren;
- Actief, multitask talent en energiek;
- SalesForce ervaring is een pré
- HBO- werk en denkniveau.
wat ga je doen
Als Customer Experience medewerker streef jij de hoogst mogelijke klanttevredenheid na. Dit doe jij door continu de verwachtingen van de klant uit te voeren, snel te schakelen met betrokkenen, kwaliteit te leveren en goed contact te onderhouden met de klant.
Enkele van de dagelijkse werkzaamheden:
- Beheren van inkomende klantverzoeken via e-mail, telefoon en sociale media, gericht op zakelijke klanten;
- Zorgdragen voor een professionele en vriendelijke communicatie met onze klanten waarbij dienstverlening centraal staat;
- Oplossen van klachten en problemen op een doeltreffende en klantgerichte manier;
- Identificeren van trends in zakelijke klantvragen en deze feedback delen met het team;
- Actief analyseren en klantgegevens om kansen voor verbetering te identificeren en proactief op te treden
waar ga je werken
JDE is een internationale speler voor koffie en thee. In Nederland werken ruim 2100 collega’s samen om bij te dragen aan het succes van onze toonaangevende merken. Dit zijn merken zoals Douwe Egberts, Senseo, L’OR, Pickwick en Piazza D’Oro. We bieden medewerkers volop kansen om vandaag mee te werken aan de koffie- en theebelevenis van morgen. Dit zijn medewerkers van Sales en Marketing tot Techniek en Supply Chain. Wat jij hier doet, wordt opgemerkt en heeft invloed!
- Thuiswerkvergoeding;
- Reiskostenvergoeding;
- Mogelijkheid om hybride te werken;
- Werklocatie is goed bereikbaar;
- Pensioenregeling.
sollicitatie
Interesse? Dan kijken we uit naar je CV en goed verwoorde motivatie.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.