Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 18.65 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Utrecht
Plaats: UTRECHT
Postcode: 3532AD

Wij zijn per direct op zoek naar een fulltime (32-40) klantenservice medewerker. Je komt te werken bij Jacobs Douwe Egberts Professional (B2B) in Utrecht voor de small medium enterprises.

Wil jij werken bijéén van de oudste en grootste bedrijven van Nederland? Zoek je een baan waar je contact hebt met klanten? Ga jij de uitdaging aan om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen? Kun jij goed multitasken, ben jij communicatief vaardig en pro-actief?

Ben jij onze spin in het web? Aarzel dan niet en reageer snel!

wat bieden wij jou

  • Je werkt samen met een enthousiast team
  • € 18,65 per uur + 4,6% adv toeslag
  • Aandacht voor jouw ontwikkeling!
  • Professioneel bedrijf wat goed op je CV staat
  • Uitzendovereenkomst voor langere termijn
  • Utrecht

wie ben jij

Voor deze functie zoeken wij kandidaten die goed kunnen werken in een omgeving met hoge werkdruk. Je bent niet bang om de telefoon op te pakken. Daarnaast ben je in staat om ingewikkelde klantengesprekken goed te voeren.

Je bent daarnaast nauwkeurig in het invoeren van gegeven en het geven van opvolging op uitgezette taken. Je denkt mee in oplossingen om processen slimmer in te richten voor jou en je collega’s. Deze functie is tijdelijk, maar verlenging is mogelijk.

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Mondeling en schriftelijk communicatie in Nederlandse taal;
  • Resultaat- en klantgerichtheid;
  • Pro-actief&energiek;
  • Dienstverlenend;
  • Goed kunnen multitasken;
  • SalesForce ervaring is een pré;
  • Overtuigingskracht en doorzettingsvermogen

wat ga je doen

Je komt te werken in een gezellig, sociaal en ambitieus team. Naast hard werken ruilen we ook regelmatig op vrijdag met elkaar de koffie in voor een gezellige borrel!
Geen dag ziet er hetzelfde uit, waardoor het werk divers en uitdagend blijft.

Onze klanten stellen o.a. vragen over bestaande contracten, facturen, ingrediënten (koffie&thee), machines, leveringen en retouren. Je werkt samen met accountmanagers die verantwoordelijk zijn voor commerciële vraagstukken van klanten in een bepaald segment. Denk aan horeca klanten, scholen, ziekenhuizen, maar ook groot zakelijke klanten met diverse vestigingen in het land.

Je zult niet alle vragen zelf kunnen beantwoorden. Je bent wel verantwoordelijk voor het bewaken van vragen die uitstaan bij een andere afdeling. Je zorgt voor het tijdig informeren van een antwoord/ oplossing richting klanten.

Door dashboards kunnen uitgezette werkzaamheden (op)gevolgd worden in Salesforce. We willen graag waarde toevoegen aan een bestaande relatie met een klant. Dit doen we door continu in te spelen op kansen en behoeften.
Met als doel: een excellente klantbeleving!

  • Je behaalt de toegewezen“Customer Resolve” tijden.
  • Je analyseert ontstane knelpunten bij klanten en neemt direct actie hierop.
  • Je ben klantgericht.
  • Je analyseert, verbetert en behoudt zelfstandig de servicelevels.
  • Je bent in staat om tijdig en foutloos alle toegewezen ordering processen te verwerken.
  • Je bent breed inzetbaar en in staat om snel te schakelen tussen werkzaamheden.
  • Je bent in om klanten te benaderen.
  • Je bezit overtuigingskracht en doorzettingsvermogen.

waar ga je werken

JDE is een internationale speler voor koffie en thee. In Nederland werken ruim 2100 collega’s samen om bij te dragen aan het succes van onze toonaangevende merken. Dit zijn merken zoals Douwe Egberts, Senseo, L’OR, Pickwick en Piazza D’Oro.

We bieden medewerkers volop kansen om vandaag mee te werken aan de koffie- en theebelevenis van morgen. Dit zijn medewerkers van Sales en Marketing tot Techniek en Supply Chain. Wat jij hier doet, wordt opgemerkt en heeft invloed!

  • Reiskostenvergoeding van 21 cent per kilometer;
  • Goede en gezellige werksfeer;
  • Werklocatie goed bereikbaar.

sollicitatie

Interesse? Dan kijken we uit naar je CV en goed verwoorde motivatie.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.