Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 3500 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Zuid-Holland
Plaats: DELFT
Postcode: 2629JD

Ben jij klantgericht en daarnaast ook goed met systemen? Lees dan gauw verder!

Bij onze klant ABB E-mobility zijn we op zoek naar een gedreven customer operations specialist. In deze rol help jij het customer operations team met het correct afhandelen van de binnenkomende verzoeken en vragen van de klanten.

Maar wat kan je nog meer verwachten binnen deze internationale organisatie?

wat bieden wij jou

  • een salaris tussen€2500 – €3500 o.b.v. 40 uur
  • fulltime functie (40 uur)
  • tijdelijke opdracht van minimaal 6 maanden
  • standplaats is Delft – hybride mogelijk
  • werken bij een groot internationaal bedrijf

wie ben jij

Je bent een kandidaat die goed zelfstandig te werk kan gaan. Pakt graag je projecten op en zoekt graag dingen uit. Hiernaast breng je jouw ervaring mee naar de werkvloer waardoor je soms ook het werk kan coördineren.

Maar wat breng je nog meer mee?

  • een afgeronde mbo 4 opleiding;
  • een aantal jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • kennis van het programma SAP is een pré;
  • ervaring met order verwerking en facturatie;
  • een uitstekende kennis van Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.

wat ga je doen

Samen met 2 collega’s ben je verantwoordelijk voor een aantal landen, hier pak jij alles van A tot Z op. Maar hier heb je ook nog je collega’s van de andere afdelingen nodig. Om te schakelen met de partijen wordt er een wekelijks team overleg ingepland waarin jij de partijen meeneemt in de lopende processen. Vaak verlopen deze via Teams omdat je met diverse landen moet schakelen.

Maar wat kan je nog meer verwachten van de job?

  • Zorgt voor de oplossing van klantverzoeken (bijvoorbeeld orderintake, expediting, facturering) door te coördineren met Sales, Operations, Supply Chain Management en andere interne en/of externe teams.
  •  Het bieden van interne en externe klantenondersteuning (bijvoorbeeld technische basis, assistentie bij bestellingen) en coördineren met relevante middelen om de volledige eigendom van de zaak te hebben en de klanttevredenheid te vergroten.
  • Informeert klanten proactief over de status van problemen op basis van input, en verduidelijkt eventuele vragen. Zorgt voor een positieve klantervaring gedurende het gehele proces.
  • Opvolgen van openstaande betalingen en zorgt voor een adequate oplossing van geschillen.

waar ga je werken

Je komt te werken op het kantoor van ABB E-mobility in Delft. Dit is gemakkelijk met het OV of via de snelweg te bereiken. Het team waarin je komt te werken bestaat uit totaal 5 personen: 2 collega’s waarmee je het werk op pakt, 1 collega die meer op de projecten zit en 1 manager. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het product: de kleine lader.

Wat zegt ABB E-mobilty zelf:

ABB E-mobility is een wereldleider op het gebied van EV-laadtechnologie met een sterke R&D-pijplijn en een ongeëvenaard mondiaal bereik. Met ons robuuste productportfolio van innovatieve holistische oplossingen – van elektriciteitsnet tot laadpunt en huishoudelijke installaties tot grote wagenparkdepots – maken we actief de toekomst van e-mobiliteit mogelijk, en voorspellen we deze niet alleen. De opwindende ontwikkelingen binnen deze sector sluiten perfect aan bij ons Mission to Zero-initiatief, dat gericht is op het ondersteunen van schonere en groenere gemeenschappen voor iedereen.

  • Standplaats is Delft;
  • Team uit bestaande uit 5 collega’s;
  • Verantwoordelijk voor de kleine lader.

sollicitatie

Enthousiast? Reageer dan direct. Ieder is uniek! We hechten daarom veel waarde aan je motivatie.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.