Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 5400 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Utrecht
Plaats: UTRECHT
Postcode: 3542AP

Ben jij een ervaren facilitair coördinator uit een logistieke omgeving? Ken jij de klappen van de zweep? En vind jij het leuk om binnen een groeiende start-up een facility afdeling op te zetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
In deze functie van Facilitair coördinator bepaal jij de strategie.

De functie is voor 32 tot 40 uur per week en je gaat direct in dienst bij de opdrachtgever in Utrecht.

wat bieden wij jou

  • Salaris:€ 4100 – € 5400 o.b.v. 40 uur
  • Utrecht
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever
  • 32 tot 40 uur
  • Een snel groeiende start-up van Bol
  • Facilitair coördinator

wie ben jij

Je bent een overtuigende en besluitvaardige facilitaire expert met bewezen stakeholdermanagement kwaliteiten en een frisse visie op het vakgebied. Je combineert je facilitaire werkervaring (het liefst binnen complexe logistieke operaties) met projectmatige ervaring. Je vindt het leuk om vroeg aan te haken en vanaf dag 1 mee te praten over impactrijke facilitaire keuzes. Jij beschikt over een arendsblik. Je overziet altijd het geheel, maar weet daarbinnen zelfs de kleine kansen te spotten

  • Je hebt  tenminste 3 jaar relevante werkervaring
  • Je bent communicatief sterk en samenwerking gericht
  • Je bent bereid om regelmatig naar de verschillende depots te reizen

wat ga je doen

In deze functie van facilitair coördinator draag jij zorg voor de maximale inzetbaarheid van de faciliteiten voor de operatie. En dat tegen acceptabele kosten en risico’s. Dit doe je voor alle bestaande en toekomstige depots. De taakinhoud is breed. Denk aan het formuleren en verankeren van een effectieve management strategie. Maar ook de door vertaling naar projecten en het inrichten van beheersystemen. Met het maximaliseren van de samenwerking tussen de gebruikers van de panden ga je ook aan de slag.

  • Het formuleren en verankeren van een effectieve management strategie
  • Deelnemen aan en realiseren van projecten
  • Het opzetten van beheersystemen
  • Het bevorderen van de samenwerking tussen de gebruikers van het gebouw
  • Meedenken over en realiseren van duurzame energieoplossingen en laadinfrastructuur voor de voertuigen
  • Spotten van kansen
  • Het initiëren en aanjagen van verbeteringen en innovatie

waar ga je werken

Je gaat werken bij Ampère; onderdeel van bol.com. Dit is een vernieuwende start-up. Zij zorgen ervoor dat de pakketjes van grote broer bol.com binnen 24 uur op hun bestemming zijn. Bij deze start-up is alles nog mogelijk!

  • Een zelfstandige baan binnen een snelgroeiende bedrijf met een informele werksfeer
  • Een vernieuwende start-up waar nog veel mogelijk is!
  • Een bonus bij het behalen van de bedrijfsdoelen

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.