Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 4800 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Noord-Holland
Plaats: ROZENBURG NH
Postcode: 1437EP

De klant is gespecialiseerd in het aanbieden van internationale transportdiensten van en naar alle delen van de wereld, via lucht, zee en weg. Het uitgebreide wereldwijde netwerk is opgezet om te voldoen aan de voortdurend veranderende behoeften van de klanten. Weinig bedrijven zijn beter gepositioneerd om importeurs en exporteurs te helpen profiteren van de trends die de wereldeconomie sturen. Lijkt het jou interessant om in een internationale werkomgeving te werken en heb jij affiniteit met cijfers? Lees dan gauw verder!

wat bieden wij jou

  • Direct in dienst bij de klant
  • Rozenburg
  • 36 uur
  • Internationale werkomgeving
  • € 4.000 – € 4.800 euro bruto obv fulltime
  • Mogelijkheid tot volgen van opleiding of cursus

wie ben jij

De volgende kenmerken zijn op jou van toepassing:

  • Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal vloeiend
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in financiën/accounting
  • Samenwerken met afdelingsmanagers/zakelijke partners om problemen op te lossen en oplossingen te bieden
  • Je bent communicatief sterk
  • Je bent klantgericht

wat ga je doen

Het betreft het aansturen van een team van twee financiële professionals en dienen als het primaire aanspreekpunt voor externe controle. Bij eventuele uitdagingen is er de verantwoordelijkheid om deze te escaleren naar het senior management/directeuren. Tevens vervult de rol de functie van voornaamste contactpersoon voor Financiën in de klant, waarbijexpertise in de logistieke/magazijnindustrie een vereiste is. De verantwoordelijkheden omvatten ook het houden van toezicht op creditcontrol en, indien nodig, communiceren met het senior management/directeuren. Sterke vaardigheden in Microsoft Excel en ervaring met het Cargowise Operating System zijn essentieel. Daarnaast wordt verwacht dat je nauw kan samenwerken met cruciale belanghebbenden binnen het bedrijf om gezamenlijk de jaarlijkse begroting op te stellen.

Daarnaast omvat jouw verantwoordelijkheid:

  • Het opstellen en verspreiden van maandelijkse managementrapportages en balans reconciliaties.
  • Boeken van afschrijvingen en bijhouden van het vaste activa-register en loonjournaalpost en conciliëren van de payroll-reconciliatieaccounts.
  • Voorbereiden van de jaarlijkse begroting en analyseren van overheadkosten om toekomstige kosten te bepalen.
  • Toezicht houden op de boekhouding en debiteuren- en crediteurenadministratie.
  • Zorgen voor de afstemming van bankrekeningen, AP en AR-ledgers.
  • Beheren van de jaarlijkse externe controle van de accounts van de klant
  • Voorbereiden van analyses van de winstgevendheid van klanten.
  • Beoordelen van de omzet en kosten per klant om de winstgevendheid te bepalen en de gehanteerde prijzen te ondersteunen.

waar ga je werken

Het bedrijf is relatief jong en biedt nog veel groeipotentieel. Ze waarderen het als iemand kansen ziet en bereid is out-of-the-box te denken, zowel voor Nederlandse als Engelse aspecten. In Engeland bevindt het bestuur zich. Het is mogelijk dat jij dergelijke reizen naar Engeland maakt om daar betrokken te zijn.

  • 25 vakantiedagen
  • 8% vakantiegeld
  • Pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • Goede bereikbaarheid met de auto
  • Mogelijkheid tot volgen van opleidingen of cursussen

sollicitatie

En? Heeft dit je interesse gewekt? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Trefwoorden: