Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 3500 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Limburg
Plaats: Sittard
Postcode: 6135KV

Ben jij een echte teamspeler met een passie voor klantcontact en het sluiten van deals? Zoek je een dynamische functie waarin je een sleutelrol speelt tussen onze binnen- en buitendienst? Dan is deze vacature voor Frontoffice Medewerker in Sittard iets voor jou!

wat bieden wij jou

  • Salaris tussen de€2.600 en €3.500 bruto per maand
  • Direct op contract bij de opdrachtgever
  • Werken op sfeervol kantoor in Sittard!
  • Een commerciële functie met veel klantcontact!
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling!
  • Een gezellige teamsfeer!

wie ben jij

Als Frontoffice Medewerker bij dit bedrijf ben jij dé schakel die het verschil maakt. Je hebt een scherp oog voor het identificeren van potentiële klanten, en met jouw overtuigingskracht en commercieel inzicht weet je deals succesvol te sluiten. In deze functie ben je niet alleen verantwoordelijk voor het voeren van commerciële gesprekken, maar speel je ook een cruciale rol in het voorbereiden van de buitendienstmedewerkers.

  • Ervaring in een binnendienstfunctie en/of een Bachelor diploma in een relevante richting.
  • Zelfstandig, accuraat en teamgericht.
  • Klantgericht, besluitvaardig en technisch materiaalkennis van kunststof is een plus.
  • Kennis van ERP systemen

wat ga je doen

Als Frontoffice Medewerker ga je proactief klanten benaderen via telefonische acquisitie. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, opvolgen en onderhandelen van offertes met klanten. Je voert effectieve verkoopgesprekken om uitgezonden offertes om te zetten naar succesvolle deals. Het bijhouden en analyseren van klantgegevens om verkoopkansen te vergroten behoort tot jouw dagelijkse routine. Je ondersteunt de buitendienst door gedetailleerde voorbereiding van verkoopactiviteiten. Je werkt nauw samen met collega’s in de binnen- en buitendienst om gezamenlijke doelstellingen te behalen.

  • Actief klantcontact
  • Offertes opstellen en opvolgen
  • Commerciële verkoopgesprekken
  • Klantgegevens beheren
  • Ondersteuning buitendienst
  • Samenwerking

waar ga je werken

Je komt te werken in een maatschappelijk verantwoorde omgeving. Samen met je collega’s zorg je voor een optimale klantbeleving en zet je dagelijks je beste beentje voor om de klant tevreden te houden.

  • Pensioenopbouw en ongevallenverzekering
  • 25 vakantiedagen
  • WIA aanvullingsverzekering
  • Flexibele werktijden tussen 07.45u en 18.00u
  • Mobiel + Laptop
  • Wekelijks gezonde snacks
  • Een gezellige teamsfeer waarin jouw input wordt gewaardeerd.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Heb je vragen of wil je meer info? Neem dan contact op met Evelien de Bock via evelien.de.bock@nl.randstad.com of 06 51 91 90 59.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.