Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 4500 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Zuid-Holland
Plaats: BOTLEK ROTTERDAM
Postcode: 3197KG

Ter uitbreiding van het HR-team is deze opdrachtgever op zoek naar een HR Adviseur. Heb jij ervaring in het ondersteunen en professionaliseren van de HR-afdeling? Ben jij een zelfstandige HR gesprekspartner voor het management? Heb jij tegelijkertijd affiniteit met recruitment?

wat bieden wij jou

  • € 3.750,- t/m € 4.500,- bruto per maand
  • Direct op contract bij de opdrachtgever
  • 32-40 uur per week
  • Botlek Rotterdam
  • Fijne werksfeer
  • Reiskostenvergoeding

wie ben jij

Ben jij een zelfstandige en allround HR Adviseur? Heb jij ervaring binnen een dynamische
omgeving. Ben je een stevige gespreks- en sparringpartner en stellen jouw vaardigheden je in
staat om in te spelen op last-moment veranderingen?

  • een hbo-opleiding in de richting van HRM of iets soortgelijks;
  • minimaal 3 jaar werkervaring als HR Officer of HR Adviseur;
  • goede kennis van MS Office en hebt bij voorkeur ervaring met AFAS Online;
  • kennis van salarisadministratie en/of Wet op Ondernemingsraden is een pré;
  • kennis van sociale wet- en regelgeving en arbeidsrecht.

wat ga je doen

Je bent verantwoordelijk voor het actief uitvoeren en verbeteren van het HR-beleid binnen de groep en je levert HR-diensten aan meerdere bv’s op de terminal. Je rapporteert aan de HR Verantwoordelijke. Met jouw kennis van wet- en regelgeving weet jij de leidinggevenden op een coachende en begeleidende wijze te ondersteunen op het gebied van verzuim, development en HR-beleid. Daarnaast ben je expert op het gebied van recruitment en begrijp je het belang van de eerste indruk en de impact van de eerste dagen van werknemers.

  • eerste aanspreekpunt voor leidinggevenden en medewerkers op het gebied van diverse HR-vraagstukken (bijvoorbeeld: verzuim, recruitment en doorstroom);
  • verwerken van mutaties;
  • onderhouden van de samenwerkingsrelatie met recruiters, payroll-uitvoerders, etc.;
  • toezien op een duidelijke, tijdige en efficiënte communicatie over alle HR-activiteiten.

waar ga je werken

Je toekomstige werkgever is een Europese logistieke dienstverlener die verschillende services aanbiedt en gebruikmaakt van weg-, zee- en spoorvervoer.

  • reiskostenvergoeding;
  • 1-2 dagen thuiswerken;
  • pensioenregeling;
  • flexibele werktijden in overleg;
  • jaar contract met perspectief voor onbepaalde tijd;
  • ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden.

sollicitatie

Interesse in deze baan? Leuk! Solliciteer dan snel via de button of neem telefonisch contact met ons op. We gaan het gesprek met je aan en kijken gelijk of dit de juiste baan is voor jou! Heb je nog vragen, bel ons dan op 0181-391075 of op 06-22479380 en vraag naar Madelon, Melissa en Imke.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.