Klik hier voor meer Informatie
Salaris: 3300 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Noord-Brabant
Plaats: SCHIJNDEL
Postcode: 5482TK
Ben jij geïnteresseerd in het HR-vak en op zoek naar een nieuwe uitdaging? We bieden een boeiende functie binnen een gezellig en dynamisch familiebedrijf. In deze rol krijg je veel vrijheid in de uitvoering van je werk, waarbij verbinding centraal staat. Ben jij degene die wij zoeken?
wat bieden wij jou
- Salaris vanaf€2780 – €3300 bruto per maand
- Werkweek van 32-38 uur
- Direct op contract bij de werkgever
- Locatie: Schijndel
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei
- Vrijheid en zelfstandigheid in je werk
wie ben jij
Als HR Assistent ben je zowel een teamspeler als iemand die zelfstandig kan werken. Voor deze functie is het van belang dat je beschikt over vakinhoudelijke kennis en een goed inlevingsvermogen. Je zult veel met collega’s samenwerken, dus probleemoplossend vermogen is essentieel. Herken jij jezelf in de volgende eigenschappen?
- HBO-werk- en denkniveau met een afgeronde HR-gerelateerde opleiding.
- Actuele kennis en ervaring op het gebied van werving en selectie, opleiding, sociale wetgeving en verzuimbeheer.
- Nauwkeurigheid, zelfstandigheid, uitstekende sociale vaardigheden en stressbestendigheid.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
- Sterk in gespreksvoering.
wat ga je doen
Als HR Assistent ben je betrokken bij diverse HR-taken binnen de organisatie. Je ondersteunt en verbetert de HR-processen met betrekking tot instroom, doorstroom en uitstroom. Daarnaast draag je bij aan de uitvoering van het operationele HR-beleid. Wat deze functie zo aantrekkelijk maakt, is de zelfstandigheid en het toekomstperspectief dat ermee gepaard gaat. Enkele van je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:
- Ondersteunen bij het initiëren en uitvoeren van HR-beleid.
- Assisteren bij het opstellen, beheren en up-to-date houden van de gehele HR-cyclus.
- Ondersteunen bij werving en selectie.
- Eerste aanspreekpunt voor medewerkers en bijdragen aan het beoordelings- en ontwikkelingsproces.
- Helpen bij casemanagement voor verzuim.
- Informeren van collega’s over wetgeving, CAO-wijzigingen, arbeidsvoorwaarden en bedrijfsregels.
- Uitvoeren van administratieve taken en beheer van complexe casuïstiek en dossieropbouw.
- Communiceren met het managementteam en leidinggevenden en begeleiden van HR-stagiaires en HR-medewerkers.
waar ga je werken
Elke dag voorziet deze werkgever zijn klanten, waaronder AGF speciaalzaken, markthandelaren, boerderijwinkels en foodservice (horeca), van hoogwaardige producten. De organisatie staat bekend om kwaliteit en service en groeit voortdurend.
- Werken binnen een gezellig en dynamisch bedrijf.
- Functie met zelfstandigheid.
- Het salaris begint vanaf€ 3.300,- op basis van een fulltime dienstverband, met een werkweek van 32-38 uur, waarbij 38 uur als fulltime geldt.
sollicitatie
Wil je meer weten? Dan kun je ons bellen op het onderstaande nummer. Maar… heb jij jouw keuze al gemaakt? Wacht dan niet langer en solliciteer snel. Dan kun je snel aan de slag. We nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.