Klik hier voor meer Informatie
Salaris: 5500 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Noord-Brabant
Plaats: BEST
Postcode: 5683CT
Heb jij een groot verantwoordelijkheidsgevoel en ga je graag zelfstandig aan de slag? Heb je daarnaast minimaal 1 jaar ervaring met stockbeheer en supply chain? Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een enthousiaste inkoper die het stockbeheer volledig gaat managen voor de organisatie!
Ben jij nieuwsgierig geworden? Lees dan gauw verder!
wat bieden wij jou
- € 4500 – € 5500
- Direct indienst bij de opdrachtgever!
- Best
- 32-40 uur per week
- Doorgroei mogelijkheden binnen het bedrijf
- Leuke borrels met collega’s
wie ben jij
Als inkoper weet je dat een goede omzet je niet komt aanwaaien. Je bedenkt aan de lopende band nieuwe initiatieven om de inkoopstrategie nóg beter te maken. Het bijhouden van de administratie/stockbeheer gaat je goed af. Je bent iemand die voorruit kijkt en denkt zodat je niet voor verassingen komt te staan. Handigheid met cijfers is een must. Daarnaast ben je assertief, nauwkeurig, resultaatgericht en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel!
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Minimaal 1 jaar werkervaring met supplychain, inkoop en stockbeheer;
- Bijvoorkeur minimaal 36-40 uur per week beschikbaar
- Ervaring met SoX-compliance is een pré;
- Exacte ERP en kennis is een pré;
- Ervaring met Microsoft producten (Excel/Word/Outlook);
- Datagedreven en goed ontwikkelde analytische vaardigheden.
wat ga je doen
Als Replenisher&Purchaser verzorg je de aanvul- en inkooprol voor onze verbruiksartikelen en machines. Je hebt ervaring met het beheren van voorraden en bent in staat om rapportages te maken in relatie tot stockbeheer voor de organisatie en derden. Je bent in staat de klantvraag te optimaliseren met de productbeschikbaarheid en de daaraan gekoppelde doorlooptijden. Je bent een teamspeler binnen een klein team en aarzelt niet om eigen initiatieven naar voren te brengen om de business te verbeteren.
Belangrijk is de uitstekende communicatie tussen de leverancier en de klantenservice. Jij bent de brug tussen de interne en externe partijen. Het is een zelfstandige rol zonder collega’s in een soortgelijke positie, maar je maakt wel deel uit van het Supply Chain Backoffice-team, gevestigd in ons kantoor in Best, en je rapporteert ook aan de Backoffice Manager.
- Inkoop en coördinatie/ontvangst van Drop Shipments. Inkoop van intercompany-inventaris verzonden naar Nederland;
- Inkoop van verbruiksartikelen / verhandelde producten bij externe leveranciers;
- Benchmark en onderhandel over de inkoopprijzen van niet-intercompany producten;
- Onderhouden van relaties met externe leveranciers en stakeholders;
- Alle noodzakelijke douaneafhandelingen voor import in overeenstemming met land- en EU-regelgeving;
- Onderhouden van intercompany prijslijsten en artikelstamgegevens bijhouden;
- Het optimaliseren van aankoopprocessen (conform SoX);
- Volg DR/MR (materiaalretourproces) bij defecte, verkeerde levering etc.
waar ga je werken
Onze opdrachtgever is een marktleider leverancier van transitverpakkingen met een trotse traditie in het aanbieden van een reeks innovatieve en effectieve producten en oplossingen aan onze klanten wereldwijd!
- Direct indienst bij de opdrachtgever
- Sport abonnement
- Een goede pensioenregeling
- 26 vakantiedagen
- Opgericht in 1916, en 2,5+ miljard aan inkomsten
sollicitatie
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.