Klik hier voor meer Informatie
Salaris: 2800 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Noord-Holland
Plaats: DIEMEN
Postcode: 1112TC
Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega!
Ben jij servicegericht, maar ook commercieel ingesteld? In de rol van intercedent kan je beide kwaliteiten goed inzetten. Elke week verschillende uitdagingen, wat vraagt om creativiteit en proactiviteit. Als jij je hierin herkent, lees dan verder!
wat bieden wij jou
- € 2.500,- tot € 2.800,- bruto per maand
- Centrum van Amsterdam
- 12,4% benefit budget
- Starten met een 1-jarig contract
- Interessante bonus- en aandelenregeling
wie ben jij
Als intercedent sta je elke dag tussen klant en kandidaat. Jij bent hun gesprekspartner, stelt kritische vragen en probeert hen zo goed mogelijk te helpen. En dit met een lach. Omdat je veel verschillende contacten op een dag hebt, is het belangrijk dat je goed kan schakelen. Het ene gesprek vraagt meer empathie en de andere dat je wat harder kan zijn. Daarnaast werk je in een team, waardoor goede communicatie en samenwerken erg belangrijk zijn.
- Beheers je de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
wat ga je doen
Als intercedent houd je je bezig met sales en recruitment. Je start met het vinden van nieuwe klanten door middel van bellen, mailen of bezoeken. Je maakt zelf de afspraken met de klant en vraagt de vacature uit. Hierna start het recruitment proces. Met verschillende tools zoek je de beste match voor de functie. Om de kandidaat beter te leren kennen, plan je telefonische, video of live intakes in. Overtuigd? Voorstellen bij de klant. Je houdt goed contact met de klant hoe het proces verloopt en zorgt dat alle informatie aan de klant wordt gegeven. Als de kandidaat en klant enthousiast zijn, begint de begeleiding. Jij blijft tot de kandidaat uit dienst gaat zijn contactpersoon.
- sales; koude acquisitie, tariefafspraken maken en
- accountmanagement; het onderhouden van contact met jouw klanten
- recruitment; werving en begeleiding van kandidaten
- administratief; verloning, HR-acties op tijd uitvoeren en bedrijfsinformatie up-to-date houden
- samenwerken; successen behalen met collega’s en interne samenwerking opzoeken met andere afdelingen
waar ga je werken
Je komt te werken midden in Amsterdam op onze prachtige locatie; de Vijzelstraat. Samen met jouw twee collega’s Senna&Florine vinden jullie voor elke uitdaging een oplossing. Er wordt graag op kantoor gewerkt, omdat dat naar ons idee de samenwerking verbetert. Ook wordt elke maand afgesloten met een gezellige borrel!
- Goed bereikbaar met openbaar vervoer (reiskostenvergoeding)
- Laptop van de zaak
- Choose you own phone regeling
- Thuiswerken mogelijk (2 dagen per week)
sollicitatie
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.