Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 30.46 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Noord-Holland
Plaats: AMSTERDAM
Postcode: 1011PN

Wij hebben een hele leuke functie als Junior Online Marketeer voor het Amsterdamse Bos voor je in de aanbieding! Ben jij vanaf het nieuwe jaar beschikbaar voor 24 uur in de week? Weet jij alles van de socials en kan jij passende content maken en schrijven? Dan is dit echt wat voor jou! Lees snel verder en solliciteer!

wat bieden wij jou

  • Maandloon tussen€3.317 en €4.752
  • 12 maanden opdracht met kans op verlenging
  • 24 uur in de week
  • 13e maand, vakantiegeld en pensioenopbouw

wie ben jij

Je bent een echte growth hacker; je zorgt voor de groei van onze follow base en voor het bereiken en betrekken van nieuwe doelgroepen, zoals partners, vrienden en vrijwilligers. Ook weet je de doelgroepen te bereiken die nog niet bekend zijn met het Bos. Als online marketeer ontwikkel jij je tot onze belangrijkste deskundige in het team op het gebied van social media, je volgt de ontwikkelingen op de voet en deel je je kennis binnen en buiten het team. Verder beschik jij over:

  • Een groen hart: je hebt passie voor de natuur en draag je bij aan de beschermingdaarvan;
  • Je bent een‘onliner’: hebt kennis van online marketing en de werking van de diverse social-mediakanalen;
  • Werkt data-gedreven en kan er voor zorgen dat data onderdeel worden van de besluitvorming
  • Kennis van Agile werken; snapt het belang van het leren en evalueren.

wat ga je doen

In de functie van junior online marketeer voor het Amsterdamse Bos richten de werkzaamheden zich op een mix van content marketing en online marketing. Je optimaliseert op basis van data onze online content en neem je volgens onze contentkalender de social posts op Instagram, Facebook en LinkedIn voor eigen rekening. Je verzorgt tevens content voor onze nieuwsbrieven en de site. Dit doe je in samenwerking met collega’s bij campagnes en met externe partijen. De search engine ranking position (SERP) en click-through-rate (CTR) zijn belangrijke indicatoren, waar je mee uit de voeten kunt. Verder hou je je bezig met:

  • Google Ads, display advertising en social advertising.
  • Je meet enanalyseert de data van campagnes, media en posts en richt je je op SEO en op Google Grants.
  • Bijhouden van de contentkalender;
  • Creëren van Visuals en werken aan teksten voor de website;
  • Werken aan de CRM strategie en schrijven van teksten voor een nieuwsbrief;
  • Betrokken bij campagnes en events;
  • Deelnemen aan een strategische sessie of afspreken met externe mediapartners;
  • Brengt activiteiten van het Amsterdamse Bos onder de aandacht bij bestaande en nieuwe doelgroepen.

waar ga je werken

Het Amsterdamse Bos is een van de grootste stadsbossen ter wereld. Het Bos wordt jaarlijks 7,5 miljoen keer bezocht. Als onderdeel van Natuur Netwerk Nederland maakt het deel uit van de ruggengraat van de natuur in Nederland. Het Bos levert een belangrijke bijdrage aan biodiversiteit en klimaatadaptatie in de regio. Vanuit grote passie voor de natuur zorgen al onze teams voor het behoud van het Bos. In 2023 ontwikkelen we een regionaal Natuur Informatiecentrum waar we laten zien hoe natuur een deel van de oplossing kan zijn voor de
grote uitdagingen van deze tijd. Het Bos is daarnaast voor veel mensen een belangrijk gebied om te recreëren in de natuur.
Het Team Publiek&Media van het Amsterdamse Bos bestaat uit collega’s van de Boswachterij, het Natuur Informatiecentrum, Events, Communicatie&Media en Fondsen&Partners. We werken op verschillende plekken in het Bos. De werklocatie van deze functie is niet in het Bos maar is Amstel 1.

sollicitatie

Sta jij te popelen om te werken voor de mooiste werkgever van Amsterdam? Aarzel niet en solliciteer dan meteen! Heb je vragen? Mail ons gerust. We gaan graag met je in gesprek.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.