Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 18.65 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Utrecht
Plaats: UTRECHT
Postcode: 3532AD

Wij zijn per direct op zoek naar een fulltime klantenservice medewerker die ons team bij JDE komt versterken! Het team wordt deels nieuw opgezet. Je komt te werken in een team dat op dagelijkse basis alle ingrediënten stromen richting onze klanten initieert en bijstuurt waar nodig. We zijn op zoek naar een topper die het team voor wat langere tijd komt ondersteunen.

Aarzel dan niet en reageer snel!

wat bieden wij jou

  • € 18,65 per uur + 4,6% ADV-toeslag
  • Klantenservice medewerker
  • Veel aandacht voor persoonlijke groei
  • Een gezellig, enthousiast en collegiaal team
  • Wisseling tussen thuis werken en op kantoor werken
  • Fulltime

wie ben jij

Jij bent de klantenservice medewerker met al enige ervaring. Jij houdt het hoofd koel in drukke situaties en hebt geen angst om de telefoon op te nemen om lastige gesprekken met klanten te voeren. Daarbij kun jij op een precieze manier gegevens verwerken en geef jij proactief opvolging op de taken die je krijgt.

Kortom ben jij:

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (NL), zowel mondeling als schriftelijk;
  • 1-3 jaar klantenservice medewerker ervaring;
  • Overtuigingskracht, empathisch en geduldig om uitdagende situaties aan te gaan;
  • Analytisch denkvermogen om zakelijke klantgegevens te verwerken;
  • Actief, multitask talent en energiek;
  • Dienstverlenend en een hart voor de klant;
  • SalesForce ervaring is een pré
  • HBO- werk en denkniveau.

wat ga je doen

Als Klantenservice medewerker streef jij de hoogst mogelijke klanttevredenheid na. Dit doe jij door continu de verwachtingen van de klant uit te voeren, snel te schakelen met betrokkenen, kwaliteit te leveren en goed contact te onderhouden met de klant.

Met jouw vaardigheden help je je collega’s en werken jullie samen aan een first-time right afhandeling voor de klant. Je denkt mee aan digitale ontwikkelingen die jouw werk efficiënter maken en de klantervaring naar een hoger niveau tillen.

Enkele van de dagelijkse werkzaamheden:

  • Inkomende klantverzoeken verwerken per e-mail, telefoon en social media;
  • Oplossen van klachten en problemen op een doeltreffende en klantgerichte manier;
  • Identificeren van trends in zakelijke klantvragen en deze feedback delen met het team;
  • Bijdragen aan de ontwikkeling van klantgerichte processen en initiatieven (end-2-end);
  • Actief analyseren en klantgegevens om kansen voor verbetering te identificeren en proactief op te treden

waar ga je werken

JDE is een internationale speler voor koffie en thee. In Nederland werken ruim 2100 collega’s samen om bij te dragen aan het succes van onze toonaangevende merken. Dit zijn merken zoals Douwe Egberts, Senseo, L’OR, Pickwick en Piazza D’Oro. We bieden medewerkers volop kansen om vandaag mee te werken aan de koffie- en theebelevenis van morgen. Dit zijn medewerkers van Sales en Marketing tot Techniek en Supply Chain. Wat jij hier doet, wordt opgemerkt en heeft invloed!

  • Thuiswerkvergoeding;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling;
  • Werklocatie is goed bereikbaar met het eigen en het openbaar vervoer;
  • Hybride werken mogelijk;
  • Deze functie is voor minimaaléén jaar, maar er is zeker ruimte tot verlenging hiervan.

sollicitatie

Interesse? Dan kijken we uit naar je CV en goed verwoorde motivatie.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.