Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 4000 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Noord-Holland
Plaats: AMSTERDAM
Postcode: 1046BZ

Voor Sligro zijn wij op zoek naar een enthousiaste logistiek supervisor in Amsterdam. Beniewd naar de mogelijkheden? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou

  • € 3000 tot € 4000 obv ervaring
  • Een mooie baan voor langere tijd
  • 39,5-urige werkweek
  • Doorgroeimogelijkheden binnen Sligro
  • Amsterdam, Westpoort
  • Reiskostenvergoeding

wie ben jij

Je overziet de bezorgservice-processen en zoekt naar verbeteringen. Je verzamelt en analyseert cijfers voor dashboards en bespreekt ze met je collega logistiek supervisor. Samen bedenken jullie nieuwe ideeën en nemen acties om verbeteringen door te voeren. Het is belangrijk dat je beschikt over:

  • afgeronde HBO opleiding richting bedrijfskunde, supply chain, logistiek;
  • sterke analytische vaardigheden;
  • continu op zoek naar verbeteringen, kennis van Lean Six Sigma;
  • beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

wat ga je doen

  • Voorspellen van de vereiste personeelsbezetting voor de komende maand. Dagelijks afstemmen op de feitelijke behoefte, met aanpassingen indien nodig;
  • Opmerken van mogelijke verbeteringen in processen en het initiëren van projecten om deze daadwerkelijk te implementeren;
  • Identificeren van afwijkingen, zoals variaties in het aantal bestellingen. In overleg bepalen welke maatregelen moeten worden genomen;
  • Vertaalslag maken van beschikbare data naar operationele doelstellingen.

waar ga je werken

De Sligro ken je vast als groothandel van middelen zoals groentes, vlees, dranken, maar ook non-food. Er zijn vestigingen door heel Nederland, maar jouw vestiging zal in Amsterdam zijn.

  • werktijden van maandag t/m vrijdag van 7:00 tot 16:00 en 11:00 tot 20:00
  • dienstverband van 39,5 uur

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in de bovenstaande functie? Solliciteer dan nu! We streven er naar je sollicitatie binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Trefwoorden: