Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 3300 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Drenthe
Plaats: Emmen
Postcode: 7825AX

Voor onze opdrachtgever in Emmen zijn wij op zoek naar een geschikte kandidaat voor de functie logistiek coördinator. Het gaat om een functie voor 32 of 40 uur per week, waarbij je direct in dienst komt bij onze opdrachtgever.

wat bieden wij jou

  • Een salaris tussen de€2.550,- en €3.300,- bruto.
  • 32-40 uur per week.
  • Emmen.
  • Direct in dienst bij onze opdrachtgever.
  • 25 vakantiedagen en 3 roostervrije (ATV) dagen.

wie ben jij

Je kenmerkt je zelf als een kwaliteitsgerichte, efficiënte collega die nauwkeurig te werk gaat. Vanuit je klantgedreven en initiatiefrijke houding neem je zelfstandig initiatieven die je door je grote verantwoordelijkheidgevoel met het juiste resultaat laat slagen. Daarbij ben je een enthousiaste teamspeler.

  • Je hebt Hbo werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding in de richting van logistiek management of vergelijkbaar;
  • Je hebt werk- en/of stage ervaring in de logistieke wereld;
  • Je hebt kennis over import/ export en douane documentatie;
  • Je hebt een goede beheersing van zowel de Engelse als Nederlandse taal in woord en geschrift.

wat ga je doen

Als Logistics Coordinator regel je alle algemene logistieke en administratieve handelingen die betrekking
hebben op logistiek en export. Je zorgt ervoor dat het operationele proces in logistiek en administratief
opzicht op een perfecte manier wordt afgehandeld. Je bent verantwoordelijk voor het beheer, registratie,
distributie en archivering van documenten die voortkomen uit het verkoop- en inkoopproces, waaronder
certificaten en in- en exportdocumenten. Je controleert de documenten op kwaliteit en zorgt ervoor dat
deze bij de juiste personen terechtkomen. Daarbij ben je verantwoordelijk voor de volledige
administratieve afhandeling van de douanedocumentatie.

Je werkzaamheden bestaat onder andere uit:

  • Het boeken van inkomende transporten en het afstemmen hiervan met leveranciers en collega’s in het warehouse;
  • Het aanmelden van gereedstaande orders bij klanten en hun vervoerders, alsmede het regelen van uitgaande transporten;
  • Het verzorgen van de juiste benodigde transportdocumentatie;
  • Het opstellen, opvolgen en controleren van uitvoeraangiftes m.b.v. douanedocumenten en exportbewijzen;
  • Het signaleren en oplossen van problemen met leveranciers en vervoerders;
  • Het adviseren van interene collega’s van de commerciële operatie over transport (kosten) en douanezaken;
  • Het onderhouden van contacten met verschillende interne afdelingen omtrent het aanmelden van transporten, gereed maken van verzendingen, consolidaties en statussen van transport.

waar ga je werken

Jouw nieuwe werkgever is een internationaal opererende inkooporganisatie actief in inkoop en supply chain management. Zij werken voor innovatieve opdrachtgevers in de industrie, chemie, olie&gas en de publieke sector. Dit bedrijf is het verlengstuk van de inkoopafdeling van de opdrachtgever. Je komt te werken in een fris en internationaal team en werkt samen in een kantoortuin. Binnen het bedrijf heerst een gemoedelijke, informele werksfeer waar samenwerkingéén van de kernwaarden is.

sollicitatie

Interesse? Dan zie ik je reactie graag tegemoet. Bij vragen ben ik telefonisch, via whatsapp en per mail goed bereikbaar via 06-83125275 of tessa.van.dijk@nl.randstad.com

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Trefwoorden: