Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 16 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Noord-Holland
Plaats: haarlem
Postcode: 2021BN

Haal jij plezier uit het ondersteunen van anderen? Wil jij weten wat de rol precies inhoudt bij deze afdeling, waar klanttevredenheid centraal staat? Benieuwd naar ons team?

Als Customer Service Expert kom je direct met de klant in contact via chat of telefoon. Je verwerkt digitale verzoeken van de klant. Je hebt op iedere vraag een antwoord. Denk hierbij aan klanten helpen met dagelijkse bankzaken, het verwerken van overdrachten en contact met tussenpartijen.

Wordt een van onze onmisbare Customer Service Expert supersterren.

wat bieden wij jou

  • Kantoor is gevestigd in Amsterdam
  • Speaking Dutch fluently is required
  • De keuze om te werken tussen de 32-40 uur
  • Een aantrekkelijk salaris van€ 14,35
  • Start op 5 februari
  • Randstad biedt jou werkperspectief

wie ben jij

Voor deze functie streven we naar kandidaten met een afgeronde mbo+, hbo of WO-opleiding. MBO 4 met relevante werkervaring is ook mogelijk. Het bezit van een WFT-Basis diploma of het behalen ervan voor start is een vereiste. KNAB ondersteunt jou om je WFT-certificaten te behalen.

Wij zoeken ambitieuze, klantvriendelijke en leergierige individuen met uitstekende communicatieve vaardigheden. Je beschikbaarheid dient tussen de 24 en 38 uur per week te liggen.

Wij zijn vooral op zoek naar proactieve, integere en enthousiaste mensen met oog voor detail.

  • HBO werk- en denkniveau;
  • MBO 4 diploma met relevante werkervaring;
  • WFT-basis in je bezit of je bent bereid om deze te behalen op kosten van Randstad;
  • Beschikbaar tussen de 32 tot 40 uur per week.

wat ga je doen

Of het nu gaat om het oplossen van problemen met onze app of het assisteren bij een overboeking, jij staat paraat om elke vraag te beantwoorden. Daarnaast informeer je klanten over dagelijkse bankzaken via verschillende kanalen, waaronder chat, mail en telefoon.

Naast je directe klantgerichte taken, voer je ook administratieve taken uit. Je streeft ernaar de verwachtingen van de klant te overtreffen. Door nauw samen te werken draag je bij aan de verbetering van onze service aan de klant. Bovendien werk je actief mee aan product- en procesverbeteringen vanuit het perspectief van de klant.

  • Startdatum is 5 februari;
  • Startsalaris van€ 14,35, met snelle doorgroeimogelijkheden;
  • Je wordt 2 dagen per week op kantoor verwacht, daarnaast heb je de mogelijkheid om vanuit huis te werken.

waar ga je werken

Je werkt in een Agile omgeving. Dit betekent dat je binnen een zelfsturend team iedere dag weer verantwoordelijk hebt. Je bent er om elkaar beter te maken en de klant nog beter te helpen. Heb je hier nog geen ervaring mee? Geen probleem, wij helpen je met deze gave manier van werken.

Veel belangrijker vinden wij dat jij zin hebt om minimaal twee dagen naar kantoor te komen. Want de mogelijkheden tot thuiswerken zijn fijn. maar elkaar recht in de ogen aankijken en echt samenwerken geeft de bruisende energie op de afdeling. Deze balans werkt perfect.

  • Reiskostenvergoeding max. 40 km enkele reis en€ 0,21 per km;
  • Pensioenregeling;
  • Je ontvangt een 13e maand!

sollicitatie

Ga jij deze uitdaging graag aan? Solliciteer dan nu en laat ons in je motivatie weten waarom!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.