Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 3271 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Limburg
Plaats: HEERLEN
Postcode: 6411HD

Houd jij van mensen te hulp staan en ben jij een service topper? Dan is deze klantenservice functie bij AZL helemaal jouw ding! Bij deze pensioenuitvoerder ga jij telefonisch, per mail of via de chatservice de klant, werkgevers&deelnemers adviseren over pensioenen. Geen dag zal hetzelfde zijn, want je zult uiteenlopende vragen krijgen over deze complexe materie.
Ben jij bekend met telefonisch klantcontact en ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Dan ben je hier aan het goede adres. Daarnaast bieden we jou toekomstperspectief bij een groeiend pensioenadministratie bedrijf met een uitstekende bedrijfscultuur.

wat bieden wij jou

  • 32 uur per week
  • Reiskostenvergoeding en ADV-toeslag
  • Mogelijkheid om online trainingen te volgen
  • na 750 uur op contract bij AZL
  • Parkeren op locatie
  • Veel doorgroeimogelijkheden

wie ben jij

Jij bent een gedreven persoonlijkheid met een servicegerichte instelling: jouw glimlach is door de telefoon te horen. Je beschikt over relevante werkervaring en kunt je goed verplaatsen in anderen. Je bent communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk) en kunt goed luisteren. Multitasking gaat je gemakkelijk af, net als het schakelen tussen verschillende systemen. Heb je al ervaring binnen een klantenservice? Dan is dat mooi meegenomen.

  • Je hebt minimaal een hbo-opleiding afgerond met een diploma
  • Je hebt een aantal jaar klantenservice ervaring
  • Je beheerst de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je kunt snel schakelen tussen systemen
  • Je beschikt over goede gesprekstechnieken
  • Je bent stresbestendig
  • Je kunt cijfermatige informatie omzetten naar jip-en-janneke taal
  • Pensioenkennis is een pré

wat ga je doen

In deze functie ga je werkgevers, hun werknemers en pensioenfondsen helpen met het beantwoorden van hun vragen. Dit kan telefonisch zijn, per mail of via de chatservice. Je bent verantwoordelijk om al deze inkomende klantcontacten netjes af te handelen, waarbij je niet werkt volgens een belscript. Het is dus geen standaard callcenter baan. Daarbij krijg je ook de vrijheid om binnen jouw klantvriendelijk de klantcontacten goed af te handelen. Je zorgt ervoor dat op een efficiënte manier de juiste vervolgacties door jou zelf worden uitgevoerd of worden uitgezet bij jouw collega’s en legt alles goed vast in het systeem. Daarnaast krijg je ook een interne rol. Je gaat jouw kennis en kunde delen met jouw collega’s. Ook houd je nauw contact met andere afdelingen om zo de klant altijd zo goed mogelijk te helpen.

  • Telefonisch, per mail of via de chatfunctie beantwoorden van vragen
  • Administratieve handelingen
  • Samenwerken met andere afdelingen

waar ga je werken

Deze pensioenuitvoerder is een vast gegeven binnen de pensioenwereld administratie. Je komt binnen een leuk team van ongeveer 35 collega’s te werken. Momenteel werkt iedereen veel vanuit thuis, maar jij zult op kantoor ingewerkt worden.

Om jong talent in de regio te houden is AZL begonnen met het initiatief Jong AZL. Jong AZL organiseert gezellige activiteiten en zorgt ervoor dat de collega’s onder de 35 jaar goed met elkaar in contact blijven.

  • Professionele werkomgeving met een informele sfeer
  • Leuke collega’s
  • Mooie werkomgeving

sollicitatie

Toon je interesse door te solliciteren en wellicht mag jij binnenkort bij deze organisatie op gesprek.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.