Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 3000 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Gelderland
Plaats: APELDOORN
Postcode: 7327AD

Heb jij ook zo’n zin in de lente? Eindelijk weer lekker weer om er op uit te gaan. Heerlijk met je e-bike on tour. Dit is een drukke periode voor fietsdealers en zij kunnen graag jouw ondersteuning gebruiken. Als klantenservice medewerker sta jij klaar voor alle vragen vanuit de verschillende fietsendealers inheel het land. Met jouw technisch inzicht weet je precies waar je zoeken moet. Als klantenservice medewerker krijg een direct dienstverband bij de opdrachtgever! Wil je meer weten over deze mooie kans? Lees dan snel verder.

wat bieden wij jou

  • € 2.600,- tot € 3.000,- o.b.v. je werkervaring
  • Inclusief reiskostenvergoeding
  • Tijdelijke functie
  • een baan voor 32 of 40 uur per week
  • uitzicht op een vast contract

wie ben jij

Jij bent de klantenservice medewerker die wij zoeken omdat je technisch inzicht hebt. Je bent accuraat, resultaatgericht en oplossingsgericht. Daarnaast herken jij jezelf in de volgende eisen:

  • je hebt minimaal mbo 4 werk- en denkniveau
  • je hebt werkervaring in een technische omgeving
  • je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, Duits is een mooie pré
  • je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar

wat ga je doen

Als klantenservice medewerker kom je terecht op het e-bike Service Center. Dit merkonafhankelijke klantcontactcentrum ondersteunt diverse dealers door heel Nederland. Vanuit dit klantcontactcentrum geef je dealers advies over de e-bikes van verschillende A-merken. Als klantenservice medewerker ben jij hét aanspreekpunt en visitekaartje voor deze werkgever.

Je krijgt verschillende vragen binnen. Dit gebeurt via de telefoon, maar ook via e-mail en chat. Dit zijn vragen van fietsendealers vanuit heel het land. Dit zijn vaak complexe vragen. De gebruiker komt met zijn fiets bij de fietsendealer, hij beantwoordt de vraag. Is het vraagstuk toch te ingewikkeld? Dan kom jij in actie. Het grootste deel ben je bezig met technische vragen. Dit gaat over de systemen op de e-bikes. Het andere deel van de vragen (ongeveer 20%), zijn vragen over orders, facturen of leveringen. Je hoeft natuurlijk niet alle technische kennis al in huis te hebben. Het is wel belangrijk dat je de techniek interessant vindt en je hier graag in wilt ontwikkelen.

waar ga je werken

In de functie van klantenservice medewerker kom je terecht in een hecht en gezellig team. Er zijn (online) vrijdagmiddag borrels, gezamelijke lunches en/of wandelingen. Het team bestaat uit veel ervaren collega’s, die veel technische kennis hebben. Een van de senior collega’s gaat jou inwerken en is jouw buddy. Je werkt op maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 uur en 17:30 uur. Je gaat in het begin zoveel mogelijk op kantoor werken. Als je zelfstandig aan de slag kan, werk je (gedurende de pandemie), zoveel mogelijk thuis. Het is de bedoeling dat hybride werken het nieuwe werken wordt.

  • Een producent van fietsen, fietsonderdelen en accessoires.
  • De Europese marktleider in e-bikes en de op een na grootste producent van fietsonderdelen en – accessoires.

sollicitatie

Ben jij geïnteresseerd na het lezen van deze functie als klantenservice medewerker in Apeldoorn? Twijfel niet en solliciteer dan direct! Solliciteren doe je eenvoudig met je Randstad account. Graag ontvangen wij van jou een recent cv. Heb je nog vragen na het lezen van deze vacaturetekst? Bel/mail ons dan gerust.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.