Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 18.65 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Zuid-Holland
Plaats: ‘S-GRAVENHAGE
Postcode: 2595BG

Ben je al geruime tijd op zoek naar een baan als klantenservice medewerker? Ontdek dan een geweldige kans bij Douwe Egberts, het internationaal bekende Nederlandse koffiemerk.

Als klantenservice medewerker maak je deel uit van een team van ongeveer 40 collega’s. Samen streven we ernaar om zakelijke klanten te ondersteunen die genieten van de fantastische producten van Douwe Egberts

NB: this position requires level C1 Dutch language both written and spoken. If you do not match this requirement, we kindly ask you not to apply for this position.

wat bieden wij jou

  • Koffie&thee bar op het kantoor
  • € 18,65 per uur + 4,6% adv toeslag
  • Opleiding in de Customer Experience Academy
  • Schakel tussen bedrijven en Douwe Egberts
  • Ontwikkelen binnen de afdeling
  • Werken bij hét Nederlandse koffie&thee merk

wie ben jij

Als klantenservice medewerker bij Douwe Egberts ben je een toonbeeld van klantgerichtheid. Je streeft voortdurend naar het hoogste serviceniveau door doeltreffend te luisteren, de juiste vragen te stellen en snel inzicht te krijgen in de behoeften van de klant. Je voelt je verplicht om de meest geschikte oplossing te bieden. Bovendien kun je soepel schakelen tussen verschillende taken als klantenservice medewerker.

  • Je bent beschikbaar voor 32, 36 of 40 uur per week, lange tijd;
  • Je werkt graag 3 dagen per week op kantoor in Utrecht;
  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;

wat ga je doen

Als klantenservice medewerker bij Douwe Egberts heb je de verantwoordelijkheid om vragen van zakelijke klanten te beantwoorden. Deze klanten omvatten alle Nederlandse bedrijven die de thee- en koffieproducten van Douwe Egberts gebruiken. Je ontvangt vragen via verschillende kanalen zoals chat, telefoon en e-mail. De onderwerpen van deze vragen variëren van facturatie en contractaanpassingen tot problemen met verkeerd of te laat geleverde bestellingen. Niet alle vragen zijn direct oplosbaar, dus je zult regelmatig moeten schakelen met interne afdelingen zoals operators, sales- en accountmanagers, en de financiële afdeling binnen Douwe Egberts.

Gedurende het eerste halfjaar zul je regelmatig trainingen volgen aan de Customer Experience Academy om een expert te worden op het gebied van product- en contractkennis, evenals communicatietrainingen. Er wordt veel aandacht besteed aan jouw persoonlijke ontwikkeling, en ook na dit halfjaar krijg je de mogelijkheid om vele trainingen te blijven volgen.

waar ga je werken

Welkom bij het Customer Service Experience-team van Douwe Egberts, waar ongeveer 40 collega’s paraat staan voor alle Nederlandse bedrijven die van onze koffie en thee genieten. In onze informele werkomgeving leggen we sterk de nadruk op teamwork en positieve energie. Je zult 60% van je werkweek op kantoor doorbrengen, waar je nauw samenwerkt met je collega’s. Wat kun je op kantoor verwachten? Een breed assortiment aan koffie en thee staat voor je klaar, en er zijn regelmatig gezellige borrels met collega’s. Niet te vergeten:

  • Reiskostenvergoeding van€0,23 per km;
  • Internetvergoeding bij thuiswerken van€2,- per dag;
  • 25 vakantiedagen per jaar (op fulltime basis)

sollicitatie

Ben jij dé nieuwe klantenservice medewerker die Douwe Egberts nodig heeft? Solliciteer meteen via de button.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.