Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 18.92 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Utrecht
Plaats: ZEIST
Postcode: 3707NH

Sta jij graag in contact met mensen? Wil jij alles leren van pensioenen om anderen hierin te kunnen helpen?
Lees dan hieronder meer!

wat bieden wij jou

  • Een salaris van€ 18,92 bruto per uur
  • Goed bereiken met het ov
  • Tijdelijk contract met kans op verlenging
  • Werk op kantoor in Zeist;
  • Jezelf ontwikkelen via Randstad en Achmea
  • Gezellig team!

wie ben jij

Je vindt pensioenen enorm interessant en je hebt hier ook veel kennis van.
Je beschikt over goede communicatie skills waarmee je deelnemers en werkgevers kan begeleiden en stimuleren om waar mogelijk de digitale kanalen te gebruiken. De klant staat tijdens jouw werkzaamheden altijd op 1. Je bent probleemoplossend en overtuigend waar nodig en daardoor daadkrachtig in je handelen. Je bent zelfstandig, kunt snel schakelen en hebt een groot leervermogen vanuit eigen handelen door te reflecteren.

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding.
  • Je hebt ruime werkervaring in het klantcontact.
  • Je hebt minimaal 2 jaar in pensioenen gewerkt.

wat ga je doen

Binnen het klantcontactcenter (KCC) bedienen we deelnemers en werkgevers door middel van chat, whatsapp. telefoon, e-mail, en beeldbellen (optioneel). In de rol van klantregisseur op de omnichannel kanalen schakel en stuur je op een efficiënte klantbediening. Veel zaken kunnen tegenwoordig ook via het selfservicedomein. Als iemand hierin vast loopt, help jij ze graag verder.

Je bent daarnaast inhoudelijk een pensioen en regeling specialist die complexe vraagstukken oplost samen met de klant. Je werkt hierin zelfstandig en hebt ruime handelingsvrijheid. Ook weet je hoe en wanneer je 2e-lijns administratie expertise moet inzetten en hoe je het klachtenproces moet doorlopen. In deze functie ben je werkzaam vooréén grotere, enkele kleinere pensioenfondsen of een fondsgroep.
Je signaleert verbeteringen om het proces steeds beter en efficiënter te maken.

  • Jij begeleidt deelnemers en werkgevers in het oplossen van hun complexe pensioenvraagstukken. Dit doe je door te ondersteunen in het doorvoeren van mutaties in het digitale selfservice domein.
  •  Je werkt klantgericht en stuurt op de overeengekomen KPI’s.
  • Jij signaleert onvolkomenheden en fouten in de selfservice processen. Je onderneemt actie door deze processen te analyseren en komt proactief met verbetervoorstellen om deze te optimaliseren.

waar ga je werken

Achmea Pensioenservices wil de beste digitale pensioenuitvoerder zijn. Om dit te realiseren speelt een omnichannel klantbediening vanuit het klantcontactcenter (KCC) en het digitale selfservice domein een essentiële rol. Vanuit het KCC worden deelnemers en werkgevers zo goed mogelijk bediend, waarbij gemak en beleving belangrijke doelstellingen vormen. De manier van werken kenmerkt zich door klantgerichtheid, waarbij ze voortdurend op zoek zijn naar een optimalisatie van de (digitale) dienstverlening.

  • Reiskostenvergoeding tot 50KM;
  • Direct deelnemen aan onze pensioenregeling;
  • Op het Gezondheidsplein van Achmea wordt aandacht geschonken aan jouw welzijn en werkgeluk.

sollicitatie

Wat gebeurt er na jouw sollicitatie?
– Gesprek met onze recruiters;
– Het schrijven van een motivatiebrief;
– Sollicitatiegesprek bij en met Achmea;
– Screening doorlopen;
– Starten!

Zie je jezelf al bij Achmea werken? Reageer dan nu, we starten de procedure graag voor je op!

Note: applicants are required to speak Dutch fluently.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.