Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 3700 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Noord-Holland
Plaats: Hilversum
Postcode: 1213NT

Voor een internationale organisatie gespecialiseerd in mondzorg zijn wij op zoek naar een Office Assistent.

In deze uitdagende rol zul jij twee management assistenten ondersteunen. Samen met hen ondersteun je het directieteam van de organisatie. Het gaat om een functie van 32 – 40 uur in de week, het kantoor is gevestigd in Hilversum.

Randstad verzorgt de werving van deze functie, je krijgt direct een contract bij de opdrachtgever.

wat bieden wij jou

  • Salaris tussen de€ 3.000 – € 3.700 per maand
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever
  • 32 – 40 uur in de week
  • In Hilversum
  • Internationale organisatie
  • Uitdagende en afwisselende rol

wie ben jij

Voor de rol van office assistent zijn wij op zoek naar iemand die ervaring heeft op het gebied van secretariële ondersteuning en/of office management. Je krijgt energie van het werken in een dynamische, internationale organisatie.

Je bent flexibel, proactief en perfectionistisch in jouw rol. Je gaat altijd voor de beste kwaliteit en bent open-minded.

  • Je bent communicatief vaardig; je kunt jouw communicatiestijl aanpassen naar verschillende persoonlijkheden
  • Je kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden en bent sterk in prioriteren en overzicht houden
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal vloeiend in woord en geschrift
  • Je hebt ervaring met het MS-office pakket en social media
  • Servicegericht en gastvrij zijn is iets wat jou natuurlijk afgaat
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband goed te werk gaan
  • Je bent flexibel, stressbestendig en kan je snel aanpassen
  • Je hebt al werkervaring als management assistent, officemanager of office assistent

wat ga je doen

Als office assistent kom je het team van twee management assistenten versterken. Samen met hen ondersteun je het directieteam waar nodig. Het directieteam bestaat in totaal uit vier leden.
Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor office management en zorg je ervoor dat alles goed geregeld is op kantoor.

Je takenpakket is gevarieerd. Je werkt in een dynamische omgeving en speelt in op de behoeftes. Je taken kunnen daarom per dag verschillen.

Hieronder vind je een aantal van jouw werkzaamheden:

  • Het plannen en regelen van zakenreizen
  • Het organiseren van interne en externe events
  • Je draagt zorg voor de benodigdheden op kantoor
  • Het voorbereiden van meetings en vergaderingen
  • Ondersteuning bij agenda beheer van de directeuren
  • Je draagt zorg voor de interne communicatie op kantoor
  • Overige administratieve taken, afhankelijk van de behoefte

waar ga je werken

Je komt te werken voor een internationale organisatie gespecialiseerd in mondzorg. Het bedrijf is gevestigd in Nederland, Zwitserland, België, Duitsland, Engeland en Frankrijk. In totaal heeft de organisatie ongeveer 7.000 mensen in dienst.

Jij komt te werken op het hoofdkantoor in Hilversum. Naast jou heb je twee collega’s die verschillende internationale managers ondersteunen. In totaal bestaat het supportteam (inclusief jou) uit drie personen. Op kantoor werken in totaal ongeveer 23 personen. De organisatie biedt een inspirerende werkomgeving met sociale activiteiten zoals maandelijkse gezamenlijke lunches, town hall sessies, borrels voor speciale gelegenheden met aandacht om de teamgeest te versterken.

Als office assistent is het belangrijk dat jij vaak op kantoor aanwezig bent. Het is mogelijk om in overleg af en toe thuis te werken.

  • Mobiliteitsvergoeding
  • Direct in dienst bij de opdrachtgever
  • Het bedrijf heeft geen pensioenregeling
  • Informele sfeer binnen het team

sollicitatie

Heb je interesse in deze uitdagende baan? Reageer dan via de button en voeg een recent CV en korte motivatie toe aan jouw sollicitatie.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Trefwoorden: