Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 3500 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Utrecht
Plaats: UTRECHT
Postcode: 3512NS

Voor een bedrijf dat zich bezighoudt met bedrijfstransformaties zijn we op zoek naar een office manager/ community coördinator met al enkele jaren ervaring. Je bent onderdeel van het business support team en primair verantwoordelijk voor de ondersteuning van het interim-management netwerk.

Ben jij een organisatorisch talent, proactief en vindt je het leuk om met meerdere dingen bezig te zijn. Lees dan snel verder.

wat bieden wij jou

  • Salaris tot maximaal€ 3.500,- o.b.v. ervaring
  • Tijdelijk met uitzicht op vast
  • Authenticiteit, intensiteit&reciprociteit
  • Uitdagende en afwisselende functie
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Utrecht Centrum

wie ben jij

Voor de functie van office manager/ community coördinator zijn we op zoek naar iemand die goed zelfstandig kan werken. Je bent een zelf starter die secuur, proactief en resultaatgericht werkt.

Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol;
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift;
  • Een klantgeschikte, flexibele mindset.

wat ga je doen

Als office manager/ community coördinator heb je een gevarieerd taken pakket. Je bent primair verantwoordelijk voor de ondersteuning van het interim-management netwerk. Daarnaast heb je ook verschillende taken op het gebied van communicatie en event organisatie. Je kan zelfstandig werken en invulling geven aan communicatie met leden, events, matching en werving.

Daarnaast houd je je bezig met:

  • Sales&marketing: ondersteuning bij het uitbrengen van offertes aan klanten;
  • Communicatie voor het werven van opdrachten en van nieuwe leden;
  • Contractmanagement;
  • Het onboarden van nieuwe interimmanagers in het netwerk, coördinatie en redactie interne communicatie;
  • Het plannen en organiseren van netwerkbijeenkomsten en andere evenementen.

waar ga je werken

Je komt te werken bij een bedrijf dat zich bezighoudt met bedrijfstransformaties. Het is een platte, zelfsturende organisatie. Binnen business support krijg je veel verantwoordelijkheid.

Je wordt onderdeel van het support team. Je werkt nauw samen met de ongeveer 50 adviseurs en het (interim) management.

  • Het bedrijf is onderdeel van een groep en brengt multidisciplinaire boutique-firma’s samen;
  • Ze hebben veel ervaring in organisatorische, digitale en duurzame transformatievraagstukken;
  • Goede secundaire voorwaarden, waaronder reiskostenvergoeding;
  • Gezellige werksfeer.

sollicitatie

Ben je enthousiast geworden?
Wij helpen je graag verder met een leuke, nieuwe baan. Reageer dan via de button, voeg een recent CV toe en een korte motivatie toe aan jouw sollicitatie en wij zullen snel contact met je opnemen!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Trefwoorden: