Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 2900 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Noord-Holland
Plaats: AMSTERDAM-DUIVENDRECHT
Postcode: 1114AE

Ben jij creatief, ga je graag met mensen om en lijkt het je leuk om de schakel te zijn tussen werkenden en de klant? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor ons team binnen Randstad zijn wij op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega. Nieuwsgierig geworden? Lees dan gauw verder!

wat bieden wij jou

  • € 2.500 – €2.900 bruto p/m incl. 12,3% benefits
  • keuze uit 6000+ trainingen voor jouw ontwikkeling
  • 32, 36 of 40 uur per week
  • flexibel werken op verschillende locaties
  • na een jaar kans op een vast contract
  • werken voor een grote Nederlandse klant

wie ben jij

Je bent mensgericht, communicatief vaardig en bent positief ingesteld. Je hebt een kritische blik en je staat stevig in je schoenen. Ook vind je het leuk om bellen en mensen te benaderen voor die ene perfecte baan. Je krijgt energie van mensen en houdt wel van een uitdaging. Ook herken je jezelf in de volgende punten:

  • een afgeronde hbo-opleiding;
  • woonachting in de omgeving Amsterdam of Rotterdam;
  • ervaring in een klantgerichte functie is een voordeel.

wat ga je doen

Als Recruiter ben jij de spil tussen werkenden en de klant. Als je in dit team komt te werken, voer je werving- en selectiegesprekken voor een van de grootste internetprovider van Nederland. Je zal dit doen voor verschillende functies, denk hierbij aan onder andere winkelpersoon, klantcontact medewerkers en administratief medewerkers. Tijdens wervingsgesprekken zal je vragen naar ervaring, wensen en ambities. Als jij een goed gevoel hebt, zal je de kandidaat voorstellen aan de klant. Naast het voeren van wervingsgesprekken zal je ook contact onderhouden met de klant. Denk hierbij aan het bijwonen van meetings en verschillende klantbezoeken. Daarnaast zal je ook je eigen vacatureteksten schrijven om zo de perfecte kandidaat binnen te halen. Ondanks dat je werkdagen bijna nooit hetzelfde zullen zijn, zal je je vooral bezighouden met de volgende dingen:

  • benaderen van (potentiele) kandidaten;
  • voeren van gesprekken met sollicitanten;
  • contact onderhouden met de klant;
  • online zetten van nieuwe aanvragen en vacatures;
  • administratieve taken m.b.t. de werving.

waar ga je werken

Je komt te werken in het enthousiaste team van Randstad Customer Contact in Amsterdam. Samen met je collega’s zorg jij voor de leukste kandidaten om de vacatures te voorzien. Je komt te werken in een team van tien andere collega’s, met allemaal verschillende achtergronden. Het team werkt voornamelijk in Amsterdam, maar je klant bevindt zich door het hele land. Hierdoor zou het nog weleens kunnen dat jenaar een andere stad in Nederland zal gaan voor een samenwerkdag. Mocht je nog niet overtuigd zijn, zijn hier nog een aantal voordelen voor het werken bij Randstad:

  • reiskostenvergoeding vanuit Randstad;
  • jouw pensioen is bij ons goed geregeld;
  • meedoen aan een leuke aandelenregeling;
  • €250 budget om je werktelefoon uit te zoeken;
  • €750 budget om jouw thuiswerkplek in te richting.

sollicitatie

Ben je enthousiast geworden? Neem dan vooral contact op door gelijk te solliciteren, te bellen of een mailtje te sturen! Wie weet sluit je je binnenkort wij bij ons aan!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.