Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 4000 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Friesland
Plaats: DRACHTEN
Postcode: 9203DJ

Ben jij een ervaren teamleider in de klantenservice met een onstuitbare passie voor het aansturen van teams en het bereiken van de hoogste klanttevredenheid? Ben jij toe aan een rol binnen een dynamische omgeving die als missie heeft om uit te blinken in klantenservice? Bij dit bedrijf ga jij de kans krijgen om jouw gedrevenheid in te zetten en de leiding te nemen in deze uitdagende teamleider functie.

wat bieden wij jou

  • Een passend salaris bij jouw werkervaring
  • Leid het klantenserviceteam naar succes
  • Breid je kennis uit met nieuwe ervaringen
  • Functie voor 32 of 40 uur per week
  • Werken bij een toonaangevende werkgever
  • Locatie goed bereikbaar per auto

wie ben jij

Als Teamleider Klantenservice ben je proactief, zelfredzaam en ondernemend. Je vindt het leuk om te werken in een dynamische omgeving en hebt bewezen leiderschapskwaliteiten. Jouw vermogen om effectief te communiceren en een positieve werkomgeving te creëren, maken jou de ideale teamleider voor deze functie. Je omarmt uitdagingen als kansen en hebt een resultaatgerichte instelling.

  • Minimaal 2  ervaring als teamleider of teamcoach in de klantenservice
  • Vloeiende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal
  • Ervaring binnen de wereld van klantenservice als medewerker
  • Analytische vaardigheden om rapportages te maken en prestaties te evalueren
  • Sterke leiderschapsvaardigheden en het vermogen om een team te motiveren

wat ga je doen

Word de strateeg van een klantenserviceteam als Teamleider! Jongleer met operationele taken, geef KPI’s een vrolijke draai en creëer een werkomgeving waar zelfs de koffiemachine glimlacht. Jouw missie? Klanttevredenheid een boost geven en het team te laten schitteren als een ster.

  • Leidinggeven aan het klantenserviceteam en zorgen voor een positieve werkomgeving.
  • Beheren van dagelijkse operationele activiteiten om de klanttevredenheid te waarborgen.
  • Creëren en onderhouden van rapportages over processen, KPI’s en prestaties.
  • Identificeren van kansen voor procesverbetering en efficiëntie binnen het team.
  • Zorgen voor effectieve communicatie tussen teamleden en andere afdelingen.

waar ga je werken

Jij gaat werken bij een toonaangevend bedrijf dat zich toelegt op het leveren van hoogwaardige diensten aan de klanten. Met een sterke focus op klanttevredenheid en kwaliteit streven zij voortdurend naar verbetering. De dynamische werkomgeving bevordert teamwork, innovatie en professionele groei. Ontdek de mogelijkheden om je carrière te ontwikkelen en een belangrijke rol te spelen in het succes van dit bedrijf.

sollicitatie

Zodra jij solliciteert nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op. Samen bespreken wij de opties en gaan wij jou helpen in dit proces.
Vragen? Bel met:​0513 – 656936
of mail naar: klantcontact.noordoost@nl.randstad.com

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Rubriek: