Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 4921.54 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Overijssel
Plaats: HENGELO OV
Postcode: 7552CK

Als ervaren leidinggevende het hogere management in een klantcontactcenter omgeving zet jij graag je expertise in om je team zo goed mogelijk te laten presteren. Je houdt daarbij oog voor de mens. Je bent betrokken en doortastend. En met jouw leidinggevende kwaliteiten weet je andere te motiveren en te bewegen. Je bent gewend om leiding te geven aan andere leidinggevenden.

Herken jij jezelf hierin? Ben jij op zoek naar een uitdagende nieuwe baan als Teamleider overheid bij de Belastingdienst in Hengelo? Kom dan werken bij de Belastingdienst!

wat bieden wij jou

  • een bruto maandsalaris van maximaal€ 4.921,54
  • 8,3% einde-jaarsuitkering en 8,3% vakantiegeld
  • een goede pensioenregeling
  • kans op een vaste aanstelling na 1 jaar
  • een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid
  • hybride werken mogelijk

wie ben jij

Jij bent iemand die mensen samenbrengt om een gezamenlijk doel te behalen. Je hebt ruime ervaring met het geven van leiding in het lijnmanagement. Je bent besluitvaardig en je bent iemand die makkelijk contact maakt met mensen. Ook kun je goed een oordeel vormen en weet hoe je mensen optimaal kan laten samenwerken.

Het lijkt jou een mooie uitdaging om in een veranderende en maatschappelijk- en politiek bestuurlijke omgeving te werken. Je hebt als teamleider het vermogen om ontwikkelingen die hieruit voortkomen om te vormen binnen jouw eigen organisatie en taken. Ook vind je het leuk om medewerkers te coachen en te begeleiden.

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau en hebt een relevante afgeronde opleiding;
  • Je hebt ruime ervaring (2 jaar)  met het geven van leiding in het lijnmanagement in een klantcontactcenter omgeving op de werkvloer;
  • Je hebt ervaring met het werken in een veranderende werkomgeving;
  • Je bent communicatief zeer vaardig;
  • Je hebt ervaring met het verbeteren van processen in een complexe administratieve omgeving volgens de principes van voortdurend verbeteren.

wat ga je doen

Als lid van het management van de locatie Hengelo zorg jij dat het klantcontactcenter zo goed mogelijk presteert. Dit doe je samen met de vestigingsmanager en je collega-teamleiders.

Je stuurt een groep supervisoren van de Belastingdienst aan . Die op hun beurt de servicemedewerkers aansturen. Je begeleidt en coacht hen om het beste uit hunzelf te halen. Je biedt hun begeleiding en hulp om zo goed mogelijk te kunnen presteren. Als teamleider zorg je ervoor dat er eenheid is in het uitvoeringsbeleid en een optimale samenwerking tussen de supervisors. Eén team met een gezamenlijk doel en drijfveren. Daarbij ben jij ook verantwoordelijk voor de vertaling van het beleid en het bewaken van de kwaliteitsstandaarden van de locatie. Ook ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van het belproces en de producten en diensten van de locatie.

De komende maanden zitten er enkele veranderingen aan te komen voor de afdeling waar je gaat werken. Deze uitdagingen brengen uitdagingen met zich mee. Als teamleider weet jij hier goed mee om te gaan en mensen in de veranderproces te begeleiden.

  • Je bent lid van het management van de Belastingtelefoon;
  • Jij zorgt dat het callcenter zo goed mogelijk presteert;
  • Je stuurt een groep supervisors aan, coacht en begeleid hen en zorgt voor een optimale samenwerking;
  • Je zorgt dat het gezamenlijke doel wordt nagestreefd;
  • Je bent verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteitsstandaarden, het belproces en de producten en diensten.

waar ga je werken

Bij de afdeling Klantinteractie&Services helpen de servicemedewerkers dagelijks burgers en bedrijven met het beantwoorden van al hun vragen. De informanten worden aangestuurd door de supervisors. Als teamleider geef jij leiding aan een groep supervisors. De werksfeer op de afdeling is goed.

De komen maanden zitten er een aantal veranderingen aan te komen voor de afdeling waar je gaat werken. Hierin zal jij als operationeel manager een grote rol spelen.

  • Een baan voor langere tijd met kans op vast;
  • Diverse doorgroei en ontwikkelmogelijkheden;
  • Persoonlijke begeleiding en coaching. Wij helpen jou in je wensen, ontwikkeling en ambities;
  • Ieder jaar loonsverhoging bij goed functioneren;
  • Reiskostenvergoeding en een goed pensioen.
  • 20 vakantiedagen o.b.v. een 36-urige werkweek.

sollicitatie

Kom jij werken bij de Belastingdienst? Solliciteer dan snel via onze website.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.