Klik hier voor meer Informatie

Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Zeeland
Plaats: Terneuzen
Postcode: 4538DA

Project leider is een ruim begrip en je hebt dan ook niet de minste verantwoordelijkheden. Onze partner maakt producten van hoge kwaliteit en biedt service op hoog niveau. Het gaat om de voornaamste producent van palletizers, zakvulsystemen, interne transportsystemen en wikkelmachines in uiteenlopende branches van de agrarische voedingssector tot de industriële en chemische industrie met een wereldwijde klantenkring.

Als Project leider bewaak je de planning, let je op het budget en de kwalieitsbeheersing. De machines moeten natuurlijk volgens afspraak gerealiseerd worden. Je begeleidt een project vanaf de verkoop tot de levering bij de klant. Het is belangrijk om een goede band te houden met interne en externe partijen, daarom is ervaring met projectbeheersing gewenst. Je vindt kwaliteit leveren belangrijk en klantgericht plus commercieel bezig zijn is precies jou ding.

Voor deze vacature is een HBO werk en denk niveau vereist. Interesse? Twijfel, vooral niet met solliciteren

wat bieden wij jou

  • tot€4568,- per maand, uitloop naar ervaring
  • Klantgerichte, commerciele en technische taken
  • Streven naar een maximaal rendement
  • People-centric cultuur
  • Bespreekbaar, uitzicht op vast
  • Moderne goed uitgeruste vestiging in Terneuzen

wie ben jij

Omdat het gaat om een diverse functie is het belangrijk dat je goed kan schakelen tussen de belanghebbende partijen en het overzicht houdt. HBO werk en denkniveau in de richting van de techniek/projectmanagement is gewenst. Vanwege het contact met klanten dat je zal gaan helpen is een klantgerichte en commerciele houding belangrijk.

wat breng je nog meer mee:

  • Kennis van contractprocessen en -procedures en projectbeheersing;
  • creativiteit en interessante ideeën;
  • Een pro-actieve houding;
  • Het beheersen van de Nederlandse en Engelse taal in woord&geschrift. Frans/Duits is ook zeker handig;
  • Overtuigingskracht en emphatie

wat ga je doen

Als Project Leider heb je een gevarieerde functie. Er lopen meerdere projecten tegelijk en daarom is het belangrijk dat je overzicht kan houden en snel kan schakelen. Jij bewaakt de planning, de kosten (budgetbewaking) en de kwaliteitsbeheersing. De machines moeten volgens afspraak gerealiseerd worden en jij begeleidt het project vanaf de verkoop tot en met de levering bij de klant.

Hieronder vindt je de aanvulling:

  • Vertrouwingsband opbouwen met de klant en tegelijkdertijd een maximaal rendement nastreven voor het bedrijf;
  • Het onderhouden van een positieve werkrelatie met interne teams, zoals verkoop, finance, operations, service en engineering en daarmee een verbinding leggen tussen alle betrokken afdelingen, om ervoor te zorgen dat aan de verwachtingen van onze klan
  • Zorgen voor voortdurende en tijdige communicatie met alle belanghebbenden en verslaglegging gedurende het hele project;
  • Optimaliseren van bestaande processen in het gehele traject van projecten.

waar ga je werken

Je gaat aan de slag in een moderne en mooi werkomgeving in Terneuzen. Het is een internationale organisatie dat actief is in verschillende sectoren. Ze bieden een marktconform salaris, op basis van leeftijd en ervaring.
Je komt te werken in een enthousiast en gedreven team van ongeveer 85 medewerkers. De lijntjes zijn kort, waardoor snel geschakeld kan worden en verbeteringen snel zijn doorgevoerd.

sollicitatie

Lees je deze vacature en ben jij gelijk enthousiast? Klik dan onderaan op solliciteren. Wil je nog meer informatie over deze vacature? Dan mag je ook altijd mailen of even bellen.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Trefwoorden: