Klik hier voor meer Informatie
Salaris: 3700 euro
Opleiding: HBO / bachelor
Werkgever: Randstad
Regio: Utrecht
Plaats: NIEUWEGEIN
Postcode: 3439LD
Voor groot automerk zijn we op zoek naar een administratief medewerker verzekeringen. Wil jij graag werken bij een A-merk waar je je de komende tijd kunt ontwikkelen? Lees dan snel verder! WFT’s zijn wel vereist voor deze baan!
wat bieden wij jou
- €2600-€3700 o.b.v. 40 uur
- Een opdracht voor minimaal een jaar
- Werken met gezellige collega’s!
wie ben jij
Als administratief medewerker verzekeringen is het belangrijk dat je beschikt over een WFT basisén een andere relevante WFT , zoals een EFT schade particulier en schade zakelijk. Ervaring in dezelfde branche is een pré, maar geen vereiste. Wel is het fijn als je al enige commerciële en/of administratieve werkervaring hebt. Verder ben jij communicatief vaardig, en ben je iemand die proactiefen zelfstandig te werk gaat.
- MBO+ werk- en/of denkniveau;
- Wft Basisén een andere relevante Wft;
- Commerciële en/of administratieve ervaring.
wat ga je doen
In de functie van administratief medewerker verzekeringen houd je je onder andere bezig met het opstellen, versturen en opvolgen van offertes. Je beantwoordt vragen van klanten, wagenparkbeheerders en dealers, en vraagt klanten telefonisch zich te interesseren voor een verzekering. Vervolgen ga je ook op zoek naar partners in de verzekeringsmarkt om de klant het beste aanbod te doen, en voer je een risicobeoordeling en/of acceptatie van de klant uit. Je bent op de hoogte zijn van fraude-indicatoren inclusief opvolging. Uiteindelijk ben jij degene die de klant of dealer laat weten wel of niet te accepteren.
- Opstellen, versturen en opvolgen van offertes;
- Telefonische sales klanten, wagenparkbeheerders en dealers;
- Risicobeoordeling en acceptatie verzekeringen.
waar ga je werken
Werken voor deze opdrachtgever in Nieuwegein betekent werken voor een A-merk en daarbij horen top
medewerkers en managers! Je komt te werken in een ambitieuze organisatie die in alles wat zij doet de beste wil zijn. De sfeer is informeel en er zijn doorgroeimogelijkheden. Naast het salaris, ontvang je ook een reiskostenvergoeding en eventueel een thuiswerkvergoeding.
Het prachtige kantoor zit gevestigd in Nieuwegein en je komt te werken in een ambitieus en gezellig team. Het salaris ligt tussen de€2200 en €3300 o.b.v 40 uur.
- A-merk
- Ambitieus en gezellig team
- Salaris tussen de€2600 -€3700 o.b.v. 40 uur
sollicitatie
Ben je op zoek naar een baan en wil je graag de mogelijkheden met ons bespreken ? Reageer dan snel via de sollicitatiebutton. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Isabelle, Tarik of Linda op telefoonnummer 030-6078020 of per email Houten.Nieuwegein@nl.randstad.com
We kijken uit naar je sollicitatie!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.